Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow - trodde ikke de kunne begynne å smile bevisst såpass tidlig nå*sukk* fikk første smil dagen etter fødselen å mannen og fikk ett nå en av dagene, ellers mye grimasje-smil. *svever på ei rosa sky*
Vært i tvil noen ganger selv, men klarer aldri lokke noe smil ut av han ennå hvertfallJeg lurer på om jeg har fått noen få ikke-grimase-smil nå, det er i hvertfall smil som kommer og som ikke er etterfulgt av promp eller skrik Lille er 18 dager gammel, så det kan kanskje være det er litt tidlig og at det er grimaser allikevel
Oj, takk! Da slenger jeg meg på og sier at jeg nok har fått et smil de siste dagene nå
Samme her ♥Filippa pleier å smile idet hun slipper puppen, først et smil, så legger hun armene rundt puppen og hodet oppå, lager trutmunn og slukner. Aner ikke om de typene smil regnes som smil, men de kommer bare når hun har det bra i hvert fall gleder meg til hun smiler TIL oss eller AV oss <3