Første skoledag

skytte76

Gift med forumet
Da var tiden kommet for å begynne på skolen for mellomste her i huset også. Stian gleder seg samtaidig som han gruer seg litt, men dette har jeg sett frem til[:D] Han har vært på SFO i 3 dager og blitt litt kjent med noen, men det blir jo helt annerledes for det. Herregud som tiden flyr. Føler meg plutselig veldig gammel jeg nå[8|][;)]

Må bare fortelle en annen ting også! Eldste jenta mi på 10 har gått og ønsket seg marsvin en god stund nå og fikk ikke lov av pappaen sin å ha det der i pappahelgene. Hun ble kjempelei seg og var helt fra seg, men vet dere hva? På lørdag mens hun var hos pappan sin så var jeg og mannen min og kjøpte det til henne med alt av utstyr osv. Hun ble så glad da hun kom hjem igår at tårene trillet da hun så det på rommet sitt og klarte ikke slutte å klemme oss[:D] Dessuten var det den jenta hun hadde sett seg ut i dyrebutikken[:D] Vi holdt henne av uten at hun visste det[;)] Slike episoder gleder og varmer langt inn i hjerterota[:D] Åhhh, så glad jeg er i alle barna mine[:D]

ORIGINAL: Mrs J.

Tenker det blir spennendes å høre hvordan Stian har hatt det i dag.Han har nok mye å fortelle når han kommer hjem[:D]

Så morro å overraske barna med noe de har ønsket seg lenge.Husker selv den følelsen fra jeg var mindre.[:)]

De begynner ikke på skolen før kl 17.00 her hvor vi bor, men både jeg og pappan hans skal være med. Blir spennende[:D] Det er så deilig å ha fått igjen den gode morsfølelsen. Den har mer el mindre vært borte siden i vinter og det har vært helt for j......[:(]

ORIGINAL: ~Mamma_21~

åå,så koselig!![:)]

Lykke til med skolestart.. [;)] Tiden går jo så fort at snart skal januarsjarmisene våre begynne også! [:D]

Nå synes jeg du skal roe ned litt i svingene her[:D] Har ikke før tatt sine første skritt så skal de jammen på skolebenken også[;)]  gammel føler jeg meg ikke[;)]

Er bare første dagen de begynner så sent heldigvis! De gjør det sånn for at det kun skal være 1. klassinger der så de ikke blir så forvirret av alle andre unger [;)]
Takk for det Mrs.J, håper den følelsen varer jeg også. Er så vanvittig deilig å kunne føle glede igjen i hverdagen. Det gir så mye og barna har det så utrolig mye bedre når mamma er glad[:D] Livet har liksom en annen mening. Men jeg skal ikke syte mer jeg. Kjedelig å lese!

Vi trives i huset vi og den 16 aug var det faktisk 1 år siden vi flyttet hit[:)] Oppussingen er det ikke så mye mer å si på. Vi begynner å få en mistanke om at det kanskje er mugg et el annet sted i underetasjen hvor mannen min og jeg og Marie sover. Hun har vært helt uten medisiner på sørlandet og 2 dager etter at vi kom hjem ble hun surklete igjen. Lurer på om det er derfor hun er så mye syk og at det er derfor vi voksne går med omtrent konstant hodepine[8|]
Luften er veldig fuktig nede og det er ganske rått. Regner med at det dukker opp noen overraskelser når vi begynner å rive taket i kjellerstua. Tror vi kanskje må ta en runde på noen av veggene også[&o]

Sååå kjekt for storesøster å få det hun har ønska seg[:D][:D][:D]

Spent på å høre hvordan storebror opplevde første skoledag, da[:)]

ORIGINAL: skytte76

Vi trives i huset vi og den 16 aug var det faktisk 1 år siden vi flyttet hit[:)] Oppussingen er det ikke så mye mer å si på. Vi begynner å få en mistanke om at det kanskje er mugg et el annet sted i underetasjen hvor mannen min og jeg og Marie sover. Hun har vært helt uten medisiner på sørlandet og 2 dager etter at vi kom hjem ble hun surklete igjen. Lurer på om det er derfor hun er så mye syk og at det er derfor vi voksne går med omtrent konstant hodepine[8|]
Luften er veldig fuktig nede og det er ganske rått. Regner med at det dukker opp noen overraskelser når vi begynner å rive taket i kjellerstua. Tror vi kanskje må ta en runde på noen av veggene også[&o]

Er me barna man først merker hvor gammle vi selv er [&:][8D] Tiden går så fort når vi får barn. Gikk det bra på skolen i dag????

Snille dere var me henne, er greit å lære litt ansvar og. Stell av bur osv.

Hadde jeg vært dere hadde jeg leid inn en å målt fukt i huset hvis det ikke hviser antydning.
Vi hadde det i det gammmle huset i Oltedal og Ole martin hadde astma anfall hele tiden og var sååååå dårlig. Men hos oss viste det så når vi reiv tak så slo det mot oss flytta inn på et annet rom og da kom han seg mye mer bare av det.

Håper dere ikke har så mye og er det ting som ikke vises må dere prøve å få dekka det på eierskifte forsikringen.

ORIGINAL: Linni

ORIGINAL: skytte76

Er me barna man først merker hvor gammle vi selv er [&:][8D] Tiden går så fort når vi får barn. Gikk det bra på skolen i dag????

Snille dere var me henne, er greit å lære litt ansvar og. Stell av bur osv.

Hadde jeg vært dere hadde jeg leid inn en å målt fukt i huset hvis det ikke hviser antydning.
Vi hadde det i det gammmle huset i Oltedal og Ole martin hadde astma anfall hele tiden og var sååååå dårlig. Men hos oss viste det så når vi reiv tak så slo det mot oss flytta inn på et annet rom og da kom han seg mye mer bare av det.

Håper dere ikke har så mye og er det ting som ikke vises må dere prøve å få dekka det på eierskifte forsikringen.

Han som vi kjøpte av skrev ikke noe eierskifteforsikring så hvis det viser seg å være fukt/ mugg her, kan det bli ganske dyrt for han! Marie er veldig ofte syk og det er ikke noe moro. Måtte være hjemme fra jobben idag for hun er syk[&o]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Sååå kjekt for storesøster å få det hun har ønska seg[:D][:D][:D]

Spent på å høre hvordan storebror opplevde første skoledag, da[:)]

Signerer!!![:)]

Back
Topp