Første skoen til de små??

Jenta mi har så små føtter, at ingen sko passer ennå... Hadde vel gått for Kavat, om det hadde passet.
 
Hva er minste str? Snuppis her er nok ikke mer enn str 17 tror jeg
 
Minste str i sko er vel 19, men som regel 20.
 
Jeg kjøpte ecco. Str 19, men var for store... Tror bok uansett hun vokser fort inn i de:)
 
Vi har fått beskjed om å drøye så lenge som mulig, det pga at de får "falsk" støtte av sko. Men selvfølgelig ved behov er det jo fint å ha da ;) ellers er jo ponni, kavat og ecco gode sko ihvertfall :) vi har et par sandaler, usikker på merke, men de er gode ihvertfall. Også husk at de kan kjøpes 1,5cm for store, så har de litt å vokse i;)
 
Takker for tips;) Ja d trengs, snuppa går rundt her med et stort glis... så da må ho nesten ha sko etterhvert, ute vel å merke.. inne er det tøfler med sklisikring under
 
Passet på å spørre manuell terapeuten sist jeg var der! Greit å høre med de som kan litt ;)
 
Vesla har til nå 3 par sko. 2 par kavat og ett par goretex superfit :) veldig fornøyd med de :)
 
Hvor får man kjøpt Kavat sko? Har prøvd babysko i forskjellige skobutikker,og noen spesielle barnebutikker,men har enda ikke funnet KavatBor i Stavanger området!! TIPS MOTTAS MED TAKK
 
Kom å kjøp sko hos Eurosko :)! Jeg jobber hos Eurosko, kan anbefale Ecco sine eller Ponny sine på det varmeste! Nå er det ikke anbefalt å bruke sko før de blir litt større, men fint å begynne når de smått begynner å lære seg å gå;) Da blir de vandt til å ha sko på føttene også.
 
Har brukt sandalsko fra ponni et par måneder (hun går). Strl 19 var egentlig alt for store da jeg kjøpte, men butikken sa jeg ikke måtte finne på å kjøpe 18. Nå to måneder etter måtte jeg kjøpe 20 (superfit softmove). Tips til deg i Stavanger-Kjøpt på nett (test størrelse på en annen type sko i butikk). Du kan jo bare bytte hvis ikke de passer. Jollyroom f.eks har kavat, men de fleste andre og.
 
Last edited:
Back
Topp