Første skoen til de små??

En tråd i 'August 2014' startet av Fruen me bebiss, 7 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fruen me bebiss Vordende mamma

Hei!! Har dere tips til skotøy til de små?? Første skoen,noen merker/obsobs liksom?

2. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Jenta mi har så små føtter, at ingen sko passer ennå... Hadde vel gått for Kavat, om det hadde passet.

3. myfirstaug2014 Elsker forumet Februarhjertene2017 Augustmødrene 2014

Hva er minste str? Snuppis her er nok ikke mer enn str 17 tror jeg

4. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Minste str i sko er vel 19, men som regel 20.

5. Kisskine Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Jeg kjøpte ecco. Str 19, men var for store... Tror bok uansett hun vokser fort inn i de:)

6. Chica Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Vi har fått beskjed om å drøye så lenge som mulig, det pga at de får "falsk" støtte av sko. Men selvfølgelig ved behov er det jo fint å ha da ;) ellers er jo ponni, kavat og ecco gode sko ihvertfall :) vi har et par sandaler, usikker på merke, men de er gode ihvertfall. Også husk at de kan kjøpes 1,5cm for store, så har de litt å vokse i;)

7. Fruen me bebiss Vordende mamma

Takker for tips;) Ja d trengs, snuppa går rundt her med et stort glis... så da må ho nesten ha sko etterhvert, ute vel å merke.. inne er det tøfler med sklisikring under

8. Chica Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Passet på å spørre manuell terapeuten sist jeg var der! Greit å høre med de som kan litt ;)

9. glafoss Betatt av forumet Augustmødrene 2014

Kjøpte kavat som står å venter så fint på skohylla :)

10. TenkerPåNr2 <3 Gift med forumet Augustmødrene 2014

Vesla har til nå 3 par sko. 2 par kavat og ett par goretex superfit :) veldig fornøyd med de :)

11. KineLee Forumet er livet Julibarna2014

Min plugg bruker ecco-Sandaler. De er veldig gode og
    fine :)

12. Fruen me bebiss Vordende mamma

Hvor får man kjøpt Kavat sko? Har prøvd babysko i forskjellige skobutikker,og noen spesielle barnebutikker,men har enda ikke funnet KavatBor i Stavanger området!! TIPS MOTTAS MED TAKK

13. mille91 Flørter med forumet

Kom å kjøp sko hos Eurosko :)! Jeg jobber hos Eurosko, kan anbefale Ecco sine eller Ponny sine på det varmeste! Nå er det ikke anbefalt å bruke sko før de blir litt større, men fint å begynne når de smått begynner å lære seg å gå;) Da blir de vandt til å ha sko på føttene også.

• Liker Liker x 1
  14. Plutti89 Plutti89

Minste str er ikke 20 nei...

Jeg har kjøpt sko til snuppa i str 16 :) dc sko :)
    Kun til pynt da :) siden hun ikke kan gå enda...

15. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Okey.

16. Håper_på Glad i forumet Augustmødrene 2014

Har brukt sandalsko fra ponni et par måneder (hun går). Strl 19 var egentlig alt for store da jeg kjøpte, men butikken sa jeg ikke måtte finne på å kjøpe 18. Nå to måneder etter måtte jeg kjøpe 20 (superfit softmove). Tips til deg i Stavanger-Kjøpt på nett (test størrelse på en annen type sko i butikk). Du kan jo bare bytte hvis ikke de passer. Jollyroom f.eks har kavat, men de fleste andre og.

Last edited: 24 Jul 2015
  17. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Hvordan er kavat i størrelsen da? Noen som vet?

18. Håper_på Glad i forumet Augustmødrene 2014

Ikke sikker, men flere sier at kavat er bredere enn f.eks superfit

19. Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018

Vi bruker Ecco

Del denne siden