Første sko

Svigermor kjøpte et par små ecco sko i str 19, men de passet maks 1 mnd!!! :O Så nå har hun kjøpt nye i str 21, tror merket var ponny baby eller noe ;) hvilken str bruker deres små? :)
Str 20 i ecco-skoene, 19 på støvlene og inneskoene.

Vi hadde Ecco som første sko til storesøster. Lette sko med god støtte, vel verdt pengene :)
Lillebror går ikke enda, så har ikke kjøpt sko enda, men blir nok Ecco igjen eller kanskje Kavat (hørt mye bra om dem, og så er de så fiiiiine) :) Det viktigste er at de er med å prøver skoen i butikk slik at en finner en modell som passer foten ;)

Vi kjøpte Kavat og er veldig fornøyd. Men nå er de snart for små

Vi har både ecco småsko, dock boots, superfit-vintersko, stonz og støvler etter storebror. I tillegg kjøpte jeg et par sko på Shoeday til kun 250 kr. Det er helt ok høstsko i tørt vær. Fine å ha når vi er på kjøpesenter/ute å reiser. Vi har ikke fått barnehageplass, så han er ikke så mye ute i dårlig vær.

De første skoene blir brukt minimalt, orker ikke svi av mange tusen på sko selv om noen mener det er dødsviktig å ha egne sko. Men jeg ser at han kan ikke arve så veldig mange andre sko av storebror, de blir jo heeeelt ødelagte etter røff bruk i bhg! :/

Vi kjøpte Kavat og er veldig fornøyd. Men nå er de snart for små
Kjøpte også Kavat i dag :) de virker varme og romslige.
Prøvde å få på han ulike vi vintersko av viking og skofus, men han er litt stor over lesten, så det ble for trangt. Han kan ikke gå riktig enda, men det kommer et par steg av gangen uten at han holder seg. Har sånne "utesokker", men de faller av så fort når han går langs ting og tang.

Kjøpte også Kavat i dag :) de virker varme og romslige.
Prøvde å få på han ulike vi vintersko av viking og skofus, men han er litt stor over lesten, så det ble for trangt. Han kan ikke gå riktig enda, men det kommer et par steg av gangen uten at han holder seg. Har sånne "utesokker", men de faller av så fort når han går langs ting og tang.

Prøvd stonz sine utesokker? Er kjempefornøyd med dei. To strikk å stramme, sitt godt på foten då

Prøvd stonz sine utesokker? Er kjempefornøyd med dei. To strikk å stramme, sitt godt på foten då
Har Troll sine utesokker. De faller av hele tiden når han krabber og reiser seg og går langs ting. Uavhengig om jeg tar dem innenfor eller utenpå dressen, eller om jeg tar strikken fra dressen utenpå sokkene.

Back
Topp