Oktoberjenta
Elsker forumet
Har dere kjøpt første sko til de små? Hvilken type/merke er det dere har valgt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke modell kjøpte dere? Hvor mye kostet paret?Her fekk ho Ecco-sko av mormor dei anbefalte den som første sko på den butikken me var på i alle fall
Kjøpte dei til 599.-Hvilke modell kjøpte dere? Hvor mye kostet paret?
Siden alle har kjøpt sko...går alle liksom?
Olivia har gått siden hun var 11mnd og 1 dag. Tok et par uker før hun slapp seg i barnehagen også
mja nei jeg har ikke hørt noe om det før, mulig det finnes noe statistikk på det et stedJa, ok! Så gøy
Her går vi ikke riktig enda
Er det ikke vanlig at jenter har en tendens til å gå før?
mja nei jeg har ikke hørt noe om det før, mulig det finnes noe statistikk på det et sted
Men jeg vet at de som har eldre søsken å ape etter ofte går litt tidligere, og at det er arvelig hvor tidlig de begynner.
Thale var passert 1 år før hun tok sine første skritt, jeg var vel 11mnd og noen dager selv
Er Oliver James (beklager om jeg husker navnet feil altså ) langt unna å gå da?Okei. Mener jeg har hørt det en plass, men om det er en sikker kilde aner jeg derimot ikke
Aha...Jeg gikk når jeg var 9mnd og mannen 11mnd
Er Oliver James (beklager om jeg husker navnet feil altså ) langt unna å gå da?
Olivia gikk flere mnd rundt bordet her, og med gåvogn fram og tilbake + mens hun holdt oss i først to hender, en hånd og så en finger før hun begynte å teste å ta skritt alene
Hehe, det er ikke enkelt å lære å gå nei! Har vært noe knall og fall her også, ikke minst nå som hun lærer seg å gå over dørstokkene (lander mest på rumpa da heldigvis).Oliver James er helt riktig
Vel, han har prøvd iherdig ganske lenge nå...men bare tryner
Det er det han gjør også, går rundt bordet og med brio vogn Så plutselig slipper han vognen, og tryn
Hehe, det er ikke enkelt å lære å gå nei! Har vært noe knall og fall her også, ikke minst nå som hun lærer seg å gå over dørstokkene (lander mest på rumpa da heldigvis).
Plutselig finner han balansen også Som om det ikke var travelt nok med de fra før