Første sko

Her fekk ho Ecco-sko av mormor:-) dei anbefalte den som første sko på den butikken me var på i alle fall:-)

Her ble det geox sko til mini :) de kosta 550,-

Har hatt ecco til de andre, de koster vel 499 eller 599? Vi får se hva det blir nå, det blir jo ikke "småsko-vær" i vinter.. må vel ha noe annet

Har kjøpt kavat lære å gå sko til litt under 500kr! De er så fine:) litt retro som da vi var små! :) men må kjøpe noen vintersko også. Noen som har forslag til gode vintersko som er gode å leke med i barnehagen?

Har til nå kjøpt Ecco-sko til 599, støvler til 399 og sandaler/innesko til 699.
Er dyrt med barnehagebarn må jeg si :P
Støvler er litt bortkastet da, de faller bare av når de er ute og leker ;)

Olivia har gått siden hun var 11mnd og 1 dag. Tok et par uker før hun slapp seg i barnehagen også ;)

Ja, ok! Så gøy:D
Her går vi ikke riktig enda:P

Er det ikke vanlig at jenter har en tendens til å gå før?

Ja, ok! Så gøy:D
Her går vi ikke riktig enda:p

Er det ikke vanlig at jenter har en tendens til å gå før?
mja nei jeg har ikke hørt noe om det før, mulig det finnes noe statistikk på det et sted :P
Men jeg vet at de som har eldre søsken å ape etter ofte går litt tidligere, og at det er arvelig hvor tidlig de begynner.
Thale var passert 1 år før hun tok sine første skritt, jeg var vel 11mnd og noen dager selv :)

mja nei jeg har ikke hørt noe om det før, mulig det finnes noe statistikk på det et sted :p
Men jeg vet at de som har eldre søsken å ape etter ofte går litt tidligere, og at det er arvelig hvor tidlig de begynner.
Thale var passert 1 år før hun tok sine første skritt, jeg var vel 11mnd og noen dager selv :)

Okei. Mener jeg har hørt det en plass, men om det er en sikker kilde aner jeg derimot ikke:P

Aha...Jeg gikk når jeg var 9mnd og mannen 11mnd:P

Okei. Mener jeg har hørt det en plass, men om det er en sikker kilde aner jeg derimot ikke:p

Aha...Jeg gikk når jeg var 9mnd og mannen 11mnd:p
Er Oliver James (beklager om jeg husker navnet feil altså :P ) langt unna å gå da? :)
Olivia gikk flere mnd rundt bordet her, og med gåvogn fram og tilbake + mens hun holdt oss i først to hender, en hånd og så en finger før hun begynte å teste å ta skritt alene :)

Er Oliver James (beklager om jeg husker navnet feil altså :p ) langt unna å gå da? :)
Olivia gikk flere mnd rundt bordet her, og med gåvogn fram og tilbake + mens hun holdt oss i først to hender, en hånd og så en finger før hun begynte å teste å ta skritt alene :)

Oliver James er helt riktig:D
Vel, han har prøvd iherdig ganske lenge nå...men bare tryner:P
Det er det han gjør også, går rundt bordet og med brio vogn;) Så plutselig slipper han vognen, og tryn;)

Oliver James er helt riktig:D
Vel, han har prøvd iherdig ganske lenge nå...men bare tryner:p
Det er det han gjør også, går rundt bordet og med brio vogn;) Så plutselig slipper han vognen, og tryn;)
Hehe, det er ikke enkelt å lære å gå nei! Har vært noe knall og fall her også, ikke minst nå som hun lærer seg å gå over dørstokkene (lander mest på rumpa da heldigvis).
Plutselig finner han balansen også :) Som om det ikke var travelt nok med de fra før :P

Hehe, det er ikke enkelt å lære å gå nei! Har vært noe knall og fall her også, ikke minst nå som hun lærer seg å gå over dørstokkene (lander mest på rumpa da heldigvis).
Plutselig finner han balansen også :) Som om det ikke var travelt nok med de fra før :p

Godt det er rompa ;)
Jada, det kommer tidsnok. Han krabber veldig raskt:P

Svigermor kjøpte et par små ecco sko i str 19, men de passet maks 1 mnd!!! :O Så nå har hun kjøpt nye i str 21, tror merket var ponny baby eller noe ;) hvilken str bruker deres små? :)

Her begynte hun å slippe taket rundt 11,5mnd. Etter en uke, altså denne uken har vi sluttet å telle skritt. Så hun kan jo egentlig gå, men ikke helt stødig enda. Vi kjøpte str 20 nå

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp