Første semifinale i ESC!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jadda, så er det i gang i år igjen!! Hurra!! Dette er like gøy hver gang!!!! [:)][:)][:)][:)]

Men til nå så er det INGEN land som har imponert altså!!! Så til nå så har faktisk Didrik en fear sjans, mener nå jeg!

Er det noen andre som er like ESC-entusiast som meg der ute? [:D][:D][:D][:D][:D]

vet ikkje ka du prater om en gang [8|]

nææ...er egentli ikke det, men må lissom se på... [;)]

Jeg og sambo syns det er mest moro å se hva de har på seg....også så dårlig engelsk de snakker..hihi

Syns det er grådig gøy hvis man slår det sammen med en fest og gode venner!! [:D]
I fjor hadde vi fest når det var, og guuuu så gøy å være full når Norge vinner hele skiten!
Og på lørdag skal vi ha bursdags/grand prix/innflyttings-FEST her!!! Gleder meg! [:D] Første festen på 1 år!

jeg sitter å følger med.. hehe.. like festlig som alltid :P lurer på om alle særisøt tror di har en sjangs til å vinne[8D][8D][;)]

ORIGINAL: Susa87

jeg sitter å følger med.. hehe.. like festlig som alltid :P lurer på om alle særisøt tror di har en sjangs til å vinne[8D][8D][;)]

Men kan jo lure på hvem disse vant over i sitt land...?! [8|][8D]

ORIGINAL: Ymi

ORIGINAL: Susa87

Men kan jo lure på hvem disse vant over i sitt land...?! [8|][8D]

hahaha.. jaaaa:D østuropeisk musikk er noe for seg selv [8D] er selv halv ungarsk så jegt har lov til å disse[8D][8D]

Har vært opptatt med å gi poeng og slike ting, så har ikke fått skrevet noe her igjen, he he he!!! [:D][:D]

Oh looooooooood sier jeg bare!!! Men fant til slutt ut de jeg tror går videre, så får vi se om det stemmer! :) :)

han fra serbia var kjekk?!? hahahaha.. off.. unnskyld[8D][8D]

Morsomt og underholdende å se på. Musikken suger lut, så det blir de som ikke er fullstendig rævva vi heier på. I denne semifinalen syns jeg Belgia, Malta og Island burde gå videre. 

1. Moldova Ja
2. Russland Ja
3. Estland Nei
4. Slovakia Ja
5. Finland Ja
6. Latvia Nei
7. Serbia Nei
8. Bosnia and Herzegovina Nei
9. Polen Nei
10. Belgia Ja
11. Malta Ja
12. Albania JA (kommer høyt opp på min liste totalt)
13. Hellas Ja
14. Portugal Nei
15. Makedonia Nei
16. Hviterussland Nei
17. Island Ja

Har bare 9 ja... Denne listen gjenspeiler ikke hva jeg SYNTES skal gå videre, men hva jeg tro. Er ikke mange som fortjener å gå videre gitt!!!

Edit, stemte nei på Bosnia.

GRØNT korrekt RØDT feil

1. Moldova Ja
2. Russland Ja
3. Estland Nei
4. Slovakia Ja
5. Finland Ja
6. Latvia Nei
7. Serbia Nei
8. Bosnia and Herzegovina Nei
9. Polen Nei
10. Belgia Ja
11. Malta Ja
12. Albania JA (kommer høyt opp på min liste totalt)
13. Hellas Ja
14. Portugal Nei
15. Makedonia Nei
16. Hviterussland Nei
17. Island Ja

6 av 10 er ikke så ille det da? Men er jo masse balkanland som stemmer på hverandre da.. Og det blir jo alltid masse kluss der. Men men!! Torsdag blir en gøy dag med andre semifinal!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp