Første reaksjon?

Tok testen mens gubben var på jobb.
Da han kom hjem, tok jeg den frem og viste ham og sa; se hva jeg har gjort mens du har vært på jobb...

Da ble det stille en laaaaaaaaaang stund, og så spurte jeg hva han tenkte og da sa han etter en laaaaang stund; den må jo være feil!

haha, nå gleder han seg nesten mer enn meg.

husker ikke om han sa noe spesielt...
var vel sjokkskada en god stund...hehe

Første gangen var han på jobb da jeg testa meg ( jeg var sikker på at jeg ikke var gravid) Han trodde meg nesten ikke og jubla i telefonen. Kom hjem med en stooor rose bukett . [;)]

andre gangen testa jeg meg uten at han visste noe. Jeg sjekka meg på do ( låste døra) Jeg trodde ikke på det selv jeg skalv gikk ned og sa til ham at han burde gå oppå sjekke for jeg hadde nok sett feil. Han løp opp og var helt i ekstase. Hadde bursdag dagen etter så han sa det var den beste bursdagspresangen han kunne få..

[:)][:D][:)][:D]

ORIGINAL: lisemor81

Hva var det første pappaen til barnet deres sa/gjorde når de fikk vite at du var gravid???

1.gang: Oi... jaja, det ordner seg vel......?? Kommer du til å få enda større pupper???

2.gang. Oi... du.. trenger du legge på deg like mye som sist???

Hehe...

hehehehehe-- ler meg skakk ihjel hehe

"Å, nei..... D går bare ikkje....."
Har ikkje forandra meining enda... [&:]

Sambos første reaksjon var; "Oi, nå blir jeg dårlig.." Han var veldig skremt til å begynne med (selv om det var planlagt og vi brukte 5-6 mnd på å få det til [:)])

Men nå som han har hatt litt tid til å fordøye det hele gleder han seg veldig [:D][:D][:D]

Med første (han var da 19år): Var veldig stille de første dagene og spurte meg bare forsiktig hva JEG ville... jeg må innrømme at jeg grublet veldig sia jeg bare var 17år, men et par dager etter kom jeg til at jeg vil faktisk ha denne bebisen jeg....da gråt han en skvett, for han var så redd for at jeg ville velge abort, men det villa han ikke si, for han ville ikke presse meg til noe jeg ikke ville! Det syns jeg var utrolig søtt gjort da..[:)]

Med andre (litt eldre da ja): "Kuuuult, det var det jeg visste, skyter blink kjappere enn ****", hehehe, det var da et vennepar som også prøvde å bli gravide....hehehehe.....

Kødder du?????????????????????????? Hadde litt problemer med å tro meg før han fik se testen(som jeg selvfølgelig hadde klart å kaste)...........

Med nr 1: (i tlf)
Jaha, jada. men den er greit vettu. Snakkes!
3min etterpå (tlf)
Hva sa du sa du!!?? Har vi bolle i ovnen? frø i magen? Å jøss...
Må eg være med på sjukehuset??

Med nr 2:
(ser på positiv test) Hva betyr detta da?
Hva var det eg sa?? Eg trengte bare 1 forsøk! (Han trur det å bli gravid bare er å tenke litt på det... Så skjer det)[:D][:D]

Første reaksjon var: Ja, får håpe den sitter denne gangen da så vi slipper å gå igjennom noe mere! Er ikke bare du som synes det er trist for jeg har faktisk følelser jeg også!!!

Har nemlig vært igjennom 13 SA og 1 MA, men har altså ikke vanskelig med å bli gravid.

Jeg ringte til samboer på jobb og fortalte det siden han begynner tidlig. Det ble helt stille og så kom det, "jeg måtte bare gå inn på et annet rom - helt skjelven jeg nå - er det sant?"

Men han ble veldig glad da - var jo planlagt. Men vi hadde tulla litt med det dagen før, siden jeg var litt kvalm og uvel. Men han trodde det vel ikke helt med en gang.

hehe.. jeg på telefonen til han at jeg hadde tatt test som var posetiv.
Da fikk jeg beskjed om at det var jo ikke sånn det skulle fortelles over telefon. Nei, det måtte en romantisk middag til og så skulle man fortelle den gledelige nyheten. hehe...

lagde en god middag samme dag jeg hadde vært hos doktoren å fått det bekreftet, så jeg ble tilgitt[:D]

Han var med meg når jeg tok testen...ble glade begge to i og med at det var planlagt og vi hadde prøvd i et par mndr[:)]
Men vi ble litt bekymra for hvordan det sku gå økonomisk og da,i og med at vi netopp hadde flytta og ikke fått oss jobb neda.....Men alt ordna seg[:D]

typen min ble ett eneste stort smil, trodde først det var en spøk[:D] haddde hatt en sa fire mnd før den satt igjen, og vi fikk tidlig ul, rundt uke 8, da fant vi ut at det var to der inne, jeg ble helt lamslåttog hørte haka til sambo som ramla i gulvet hehe det trynet skulle jeg gjerne sett igjen. burde virkelig vært filmet[:D] men etter en stund så erklærte han seg som ett skikkelig mannfolk med skikkelige soldater[:D] blr litt sippete hver gang jeg tenker på den dagen

Back
Topp