Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skjønne dere erEr heldigvis ikke snø her!
Hater vinter og kulde!
Så her skal vi snart ut og gå tur i bæreselen
![]()
Så ut som han sov som en stein på det ene bildet der, i alle fallHehe. Vi er ingen skimennesker egentlig, men synes det er herlig når vi kommer oss ut!
Han lå veldig fint dasatt litt da han våknet bare, og ble lagt og sov litt igjen på vei hjem
Håper det går bra inn til hytta på tirsdag!!
Tenker dere fikser turen inn til hytta lett Hehe, TrøttingSå ut som han sov som en stein på det ene bildet der, i alle fallTenker dere fikser turen inn til hytta lett
Virker som du tar det meste på strak arm.
![]()
Asle sovnet på gulvet mens jeg gikk for å kle meg, så her ble plutselig turen utsattVi har vært ute i dag da, så det er ikke krise om det ikke blir tur. Var og shoppet kjøkkenbord og stoler og handlet litt på butikken. Har såvidt begynt å skru sammen bordet og stolene, men Asle syns ikke det var no spennende å se på, så jeg får ta resten når jeg har fått ham i seng, tenker jeg.
I morgen blir det i alle fall tur utDa skal vi ned i badestranda og grille og kose oss sammen med resten av familien min
Gleder meg!!
Nei det er sant.så fint han hadde det nedi der da, går helt sikkert fint skal du seDere skal jo ikke akkurat på noen polekspedisjon i -20
![]()
![]()
Går nok aldeles strålende, er jo bare å stoppe og sjekke temp regelmessigNei det er sant.
Jeg begynner å frike ut, mn det hjalp å teste i dag![]()
Bæretøy skal også med da
Har den nye Ergoen på lån denne uken også, så det passer jo bra![]()
Hehe, Trøtting
Koselig med grilling da!! Kos dere masse!
Kos dere masse på hytteturen, selv om den ikke ble helt som du hadde tenktHåper dere får strålende vær så dere får kost dere skikkelig!
![]()
Forventer forøvrig fyldig dekning av erfaringene med nye ergo-selen når du kommer hjem
God påske og god tur!! Kos dere en hel haug!