Første pulktur

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja vi måtte nesten teste før fjellturen!
Vi er heldige å ha løyper rett utenfor huset og gikk et par runder på et jorde som er ca 500 meter per runde.
T var også med og var utrolig flink til å gå - han gikk lenger enn Lillebror og jeg :)
ImageUploadedByBV Forum1364049481.224126.jpg
ImageUploadedByBV Forum1364049497.598340.jpg
ImageUploadedByBV Forum1364049506.801059.jpg

Så skjønne dere er :D Er heldigvis ikke snø her! ;):p Hater vinter og kulde! :rolleyes: Så her skal vi snart ut og gå tur i bæreselen :D

Så skjønne dere er :D Er heldigvis ikke snø her! ;):p Hater vinter og kulde! :rolleyes: Så her skal vi snart ut og gå tur i bæreselen :D

Hehe. Vi er ingen skimennesker egentlig, men synes det er herlig når vi kommer oss ut!
Han lå veldig fint da :) satt litt da han våknet bare, og ble lagt og sov litt igjen på vei hjem :)
Håper det går bra inn til hytta på tirsdag!!

Hehe. Vi er ingen skimennesker egentlig, men synes det er herlig når vi kommer oss ut!
Han lå veldig fint da :) satt litt da han våknet bare, og ble lagt og sov litt igjen på vei hjem :)
Håper det går bra inn til hytta på tirsdag!!
Så ut som han sov som en stein på det ene bildet der, i alle fall :sleep011 Tenker dere fikser turen inn til hytta lett ;) Virker som du tar det meste på strak arm. :);)
Asle sovnet på gulvet mens jeg gikk for å kle meg, så her ble plutselig turen utsatt :p Vi har vært ute i dag da, så det er ikke krise om det ikke blir tur. Var og shoppet kjøkkenbord og stoler og handlet litt på butikken. Har såvidt begynt å skru sammen bordet og stolene, men Asle syns ikke det var no spennende å se på, så jeg får ta resten når jeg har fått ham i seng, tenker jeg.
I morgen blir det i alle fall tur ut :D Da skal vi ned i badestranda og grille og kose oss sammen med resten av familien min :D Gleder meg!!

Så ut som han sov som en stein på det ene bildet der, i alle fall :sleep011 Tenker dere fikser turen inn til hytta lett ;) Virker som du tar det meste på strak arm. :);)
Asle sovnet på gulvet mens jeg gikk for å kle meg, så her ble plutselig turen utsatt :p Vi har vært ute i dag da, så det er ikke krise om det ikke blir tur. Var og shoppet kjøkkenbord og stoler og handlet litt på butikken. Har såvidt begynt å skru sammen bordet og stolene, men Asle syns ikke det var no spennende å se på, så jeg får ta resten når jeg har fått ham i seng, tenker jeg.
I morgen blir det i alle fall tur ut :D Da skal vi ned i badestranda og grille og kose oss sammen med resten av familien min :D Gleder meg!!
Hehe, Trøtting :)
Koselig med grilling da!! Kos dere masse!

Herlige bilder:D Han likte det tydeligvis og sov godt baki der virka det som:)

så fint han hadde det nedi der da, går helt sikkert fint skal du se:) Dere skal jo ikke akkurat på noen polekspedisjon i -20 ;) :p

så fint han hadde det nedi der da, går helt sikkert fint skal du se:) Dere skal jo ikke akkurat på noen polekspedisjon i -20 ;) :p
Nei det er sant.
Jeg begynner å frike ut, mn det hjalp å teste i dag :)
Bæretøy skal også med da
Har den nye Ergoen på lån denne uken også, så det passer jo bra :)

Nei det er sant.
Jeg begynner å frike ut, mn det hjalp å teste i dag :)
Bæretøy skal også med da
Har den nye Ergoen på lån denne uken også, så det passer jo bra :)
Går nok aldeles strålende, er jo bare å stoppe og sjekke temp regelmessig;)

Åh, du må ta bilde av den nye ergoen i bruk!!! :D

Hehe, Trøtting :)
Koselig med grilling da!! Kos dere masse!

Kos dere masse på hytteturen, selv om den ikke ble helt som du hadde tenkt ;):) Håper dere får strålende vær så dere får kost dere skikkelig! :D
Forventer forøvrig fyldig dekning av erfaringene med nye ergo-selen når du kommer hjem ;):p
God påske og god tur!! Kos dere en hel haug!

Kos dere masse på hytteturen, selv om den ikke ble helt som du hadde tenkt ;):) Håper dere får strålende vær så dere får kost dere skikkelig! :D
Forventer forøvrig fyldig dekning av erfaringene med nye ergo-selen når du kommer hjem ;):p
God påske og god tur!! Kos dere en hel haug!

Ja det er en del av "jobben" å spre erfaringene med selen så det skal dere få :-)
Tusen takk for det!!

Så flotte bilder, det lå han fint nedi:-)

Back
Topp