Første PP

^Forundringspakken^

Elsker forumet
Hei hei, håper på å komme inn hit..
Mange her som har forsøkt lenge?

Dette er vår første pp, så blir spennende dager fremover:)

-men vi stresser ikke, - skjer det så skjer det, el idag tror jeg :)

I mitt liv har jeg prøvd å bli gravid 2 ganger. Ble gravid på første forsøk begge gangene. Første gangen gikk alt helt strålende, og har en gutt på snart 2 år [:D] Andre gang mistet jeg i uke 6 (nå nylig). Men nå er blødningene nesten borte og jeg håper på å begynne og prøve igjen veldig snart. Er litt ambivalent i forhold til å vente til jeg får en normal mens før jeg begynner å prøve. Men kjenner jeg har mest lyst til å bare ta sjansen og se om jeg evt blir gravid før jeg får mens. Vil så gjerne bli gravid igjen. Og siden det ikke ble aprilbaby likevel, så hadde det jo vært strålende med en junibaby!!! Vi får se hva som skjer. Håper ihvertfall på baby til sommeren [:D]

Første PP for oss også!

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg Snule. Jeg har en sønn fra før som satt på første PP. Ble så gravid igjen på første PP og hadde termin i april 2010. Hadde en spontanabort i uke 9. Har nå sluttet å blø og vi kommer til å prøve igjen på første el. Skal el teste fremover siden det er litt usikkert når den kommer etter spontanaborten. Håper den kommer snart og at vi klarer det på første PP igjen.

Har hatt positive el tester siste 3 dagene, men tror nok det er fordi jeg fortsatt har hcg i kroppen etter graviditeten. G tester er fortsatt svakt positive. Jeg tester videre og krysser fingrene for at ting normaliserer seg raskt. Jeg har lest at man bruker å sprøyte inn hcg for ivf forsøk, dette skal vist øke sjangsene for graviditet! Håpe, håpe! Lykke til alle sammen [:D]

Hei Bella**! Så artig å treffe noen i akkurat samme situasjon!!!
Jeg var til ul i dag og alt er ute etter spontanaborten og nye egg har begynt å modnes. Gynekologen sa han tror at jeg får el om 8 - 10 dager. Det stemmer veldig bra i forhold til hvordan menssyklusen min var før jeg ble gravid. Så da håper jeg det blir full klaff denne gangen også. Så forhåpentligvis er vi gravide veeldig snart begge to. Hadde vært utrolig kjekt med junibaby ja [:D]

Vi er også inne i første pp. Jeg slutta på prevansjon før jul, men vi setter i gang nå. Forhåpentligvis traff vi el, jeg hadde i alle fall positiv el-test[:)]

Back
Topp