Første plagget!

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
Da var første plagget kjøpt inn:) En bitteliten body i str 56, gleder meg ekstra mye når jeg går å titter på alle de små klærene <3 Merker jeg går automatisk bort til jente klærne siden jeg har en jente fra før, virker så usannsynlig at jeg skulle ha en gutt i magen, men er jo 50-50 kjangs så hvem vet :P
Har dere kjøpt inn noe til babyen enda ? :)

Vi har!:) Hadde bestemt oss på forhånd før ultralyden, om det gikk bra, skulle vi rett på butikken å handle:) Kjøpte etpar sokker og en genser med bukse, kjempesøte<3:) Men ellers eier vi bare en lue+smekke som min ivrige tante gav oss første ganga jeg var gravid, så er ikke mye babyting i hus her enda! Gleder meg til å etterhvert få vite kjønn og kjøpe litt mere spesifikt tøy:) Og møbler, utstyr, vogn <3 <3 <3 :)

Så koselig. :D få se bilde da. :)

her har jeg kjøpt et par sokker bare, ganske rart egentlig for i de andre sv.skapa har jeg tatt helt av. hehe. Men mannen er veldig fornøyd med at shoppingsgalskapen lar vente på seg så lenge som mulig. :p

Jeg har bare strikket enda :) Men oldemora kjøpte en sparkedress i sommer da hun fikk vite at vi prøvde :P Har sååååå lyst til å handle, men skal prøve å vente til etter ordinær ultralyd 9. januar <3

Vi må jo få se bilde!! Jeg har kjøpt en body og en sparkebukse, men kommer nok ikke til å kjøpe noe mer før vi vet kjønn. Da begynner strikkingen også ;)

Vi har!:) Hadde bestemt oss på forhånd før ultralyden, om det gikk bra, skulle vi rett på butikken å handle:) Kjøpte etpar sokker og en genser med bukse, kjempesøte<3:) Men ellers eier vi bare en lue+smekke som min ivrige tante gav oss første ganga jeg var gravid, så er ikke mye babyting i hus her enda! Gleder meg til å etterhvert få vite kjønn og kjøpe litt mere spesifikt tøy:) Og møbler, utstyr, vogn <3 <3 <3 :)
Ja blir ekstra kjekt når vi får vite kjønn! Merket det var vanskelig å kjøpe nøytrale klær :)

Så koselig. :D få se bilde da. :)

her har jeg kjøpt et par sokker bare, ganske rart egentlig for i de andre sv.skapa har jeg tatt helt av. hehe. Men mannen er veldig fornøyd med at shoppingsgalskapen lar vente på seg så lenge som mulig. :p
Kansje vi skulle hatt en innkjøps tråd eller noe sånn med bilder av det vi har kjøpt etterhvert:) Får ikke lagt innpå nå, men kansje senere :) Tipper mannen er fornøyd med det ja ! Men noen søte sokker er kjempe koselig da!

Jeg har bare strikket enda :) Men oldemora kjøpte en sparkedress i sommer da hun fikk vite at vi prøvde :p Har sååååå lyst til å handle, men skal prøve å vente til etter ordinær ultralyd 9. januar <3
Herlig med strikket tøy! Vi har også ordinær ul 9.januar:) Får vi vite kjønn så blir det nok feiret med litt shopping her også ja ;)

Vi må jo få se bilde!! Jeg har kjøpt en body og en sparkebukse, men kommer nok ikke til å kjøpe noe mer før vi vet kjønn. Da begynner strikkingen også ;)
Kansje senere:) Kjekt med body og sparkebukse da! Blir nok en del strikking her også ja ;)

Back
Topp