Første partyet

Gunni

Forumet er livet
Da er det planlagt. En kompis fyller dag snart, og skal feire den 20. april. Party, selvsagt.

Det blir første gang på et år... Blir spennende å se hvordan jeg reagerer på alkoholen, for jeg er den typen som kan drikke i bøttevis...

Har planlagt hva jeg skal ha på meg allerede, så mye gleder jeg meg...

Mia skal være til mamma'n min...der er hun trygg vettu...

jeg skal også på mitt første party i slutten av april, jeg gleder meg masse jeg også, mamma skal selvfølgelig har martine:) blir spennende å se hvordan vi reagerer på alkoholen da gunni[:D]

Jeg skal i veien på en bursdag 23 mai, mannen min syns det er for tidlig å vil vi skal ta henne med......... Men nå tar hun flaska fint så jeg har lyst å reise uten henne...... De to andre var vi ikke borte fra før det var 8-9 mnd....... Hva kan jeg si til mannen min.....???[:@]

Æ ska å ut første gang 20 april..  Bi arti å kom sæ litt ut. Men ommer nok t å bombarder mamma me meldinga hele kvelden, kjenn æ mæ sjøl rett [:D]

Var meningen jeg skulle ut nå i påsken, var veldig bastant på det mens jeg gikk gravid. Men nå finnes ikke lysten der i det hele tatt, så blir nok hjemme og slapper av med familien istedet.

jeg skal ut siste helga i april for da skal vi feire bursdagen min.. gleder meg veldig..[:D]

Jeg skal på mitt første party på fredag. Da blir samboer 30 år.
Men har funnet ut at jeg skal kjøre, siden vi begge skal være der.
Filip blir 7 uker på søndag, så jeg synes han er litt liten til at vi begge skal på fylla. Mange 30 årsdager dette året, så neste er igjen 20 april. Tenkte jeg skulle prøve meg litt mer da, siden samboer blir hjemme da. Men alt avhenger i om Filip tar flasken da.
Vi skal prøve i morgen. Er så utrolig spent på hvordan det skal gå, nesten mer spent enn gavene på julaften....[:)]

Det er det sosiale jeg gleder meg sånn til, og da øker inntaket automatisk. Og hvertfall når Mia er til mamma, da slapper jeg av... De har ikke hatt henne alene ennå da, så det blir spennende.

De ønsker ikke at jeg skal drikke meg pære møkkings da, i tilfelle jeg må tilkalles. Og det skjønner jeg...

Huff, ja... Jeg kjenner det kribler i magen bare ved tanken...

Back
Topp