Første "ordentlige" innkjøp til babyen :)

Åååh, den ville jeg og ha! Men det blir bare tull med tvillinger. Den er så søøt <3

Den er kjempe fin :) Men som Clique sier - blir tull for tvillinger desverre :(
Her skulle vi benytte tilbudet på vogn kjøp igår, men da vi kom dit har de tatt ut den vi skulle ha av butikken sin og vil ikke selge den mer pga tull fra leverandøren - så da måtte vi tilbake i tenkeboksen igjen :P

Den er kjempe fin :) Men som Clique sier - blir tull for tvillinger desverre :(
Her skulle vi benytte tilbudet på vogn kjøp igår, men da vi kom dit har de tatt ut den vi skulle ha av butikken sin og vil ikke selge den mer pga tull fra leverandøren - så da måtte vi tilbake i tenkeboksen igjen :p
Hvilken vogn er det?

Hvilken vogn er det?
Vi hadde tenkt til å kjøpe Mountain Buggy duo (tvillingvogn).
Men de hadde hatt masse problemer med at leverandøren ikke ønsket å rette opp i reklamasjoner. De regnet med å få laget en ny avtale med dem og deretter ta de inn igjen senere.
Jeg har jobba i barnehage og det er den vognen jeg har syns har funka best og har vært best å trille, men nå er jeg usikker... Fikk øynene opp for bugaboo donkey siden vi fikk en inføring i den igår :P

Litt kjedelig at de ikke har babyshop i her lenger :( Skulle gjerne ha kjøpt vogn med 30% avslag, da hadde jeg sluppet å drasse med meg en vogn fra statene. jaja... sånn kan det gikk

Back
Topp