Første og siste magebilde?

De er jo så flotte at vi som ser litt annerledes ut her(blunk*blunk) ikke tør legge ut noe;-) Å disse flotte magene vet det nok selv, Iogmed at de tør dele...:-)

Mamma til to prinsesser<3

Bare å legge ut forde ;) For alle er jo flotte uansett kroppsfasong :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Pga dårlig selvbildet, har jeg sikkert valgt å ta bilder med klær på under graviditeten:-p Her er de jeg kunne finne;-)
ImageUploadedByBV Forum1408167564.319758.jpg

For en flott babykul sokk1!!

Vet jeg har vært heldig med å få kroppen "tilbake" og jeg er både glad og stolt av det den har klart å bære frem - tre vidunderlige barn. Strekkmerkene har jeg ikke fått på magen, men til gangs på brystene [emoji12]. Man ser en stram mage, men ikke den ellers dvasse rumpa. Så ja, viser det jeg er stolt av - tihi!

For en flott babykul sokk1!!

Vet jeg har vært heldig med å få kroppen "tilbake" og jeg er både glad og stolt av det den har klart å bære frem - tre vidunderlige barn. Strekkmerkene har jeg ikke fått på magen, men til gangs på brystene [emoji12]. Man ser en stram mage, men ikke den ellers dvasse rumpa. Så ja, viser det jeg er stolt av - tihi!
Takk:-) Alle har vel sine ting de er misfornøyde med..:-) Det som syntes på bildene dine er hvertfall super flott!!:-)

Jeg "fulgte moten" med liten baby på bare 1690g, det er en meget mulig forklaring på mage som forsvant lynkjapt og ingen strekkmerker på den heller.
Puppene mine derimot har snæksye lilla striper :p

Pga dårlig selvbildet, har jeg sikkert valgt å ta bilder med klær på under graviditeten:-p Her er de jeg kunne finne;-)
Vis vedlegget 72897

Sånn som jeg ser det her, så ser ikke jeg at du skal ha dårlig selvtillit med magen hvertfall! ;) Søøt mage har du :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Sånn som jeg ser det her, så ser ikke jeg at du skal ha dårlig selvtillit med magen hvertfall! ;) Søøt mage har du :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Jo takk for det;-) Men dette er MED klær;-)

Leit at noen ikke tør legge ut, men fullt forståelig og ingen skal tvinges :) ville bare innom og si at jeg syns dere alle er flotte damer, være seg magen er blitt mindre eller fremdeles er der! Strekkmerker eller ingen strekkmerker! Hos meg fikk puppene gjennomgå, og de er fulle av striper under og over. Magen er ingenting å stresse med! Jeg ser flat ut jeg også, helt til jeg setter meg ned, da kommer "skinnfilla" fram og spiser jeg meg ordentlig god og mett fylles den ut igjen og da ser jeg jaggu gravid ut igjen.
Ikke stress med magen, det komme seg! Det kroppsstyret er så trist, og jeg er så lei meg for at det er i media satt igang en "være tynn fortest mulig etter fødsel" policy. Ja mange mager trekker seg sammen, og var man godt trent i utgangspunktet så hjelper jo det, men å slenge på "hva er din unnskyldning" er stygt. Dette ble mye lenger enn jeg trodde, men vil bare at dere alle skal føle dere fine, og se på merkene med stolthet, tenk hva kroppen har vært igjennom! :) tenk på det fine du skapte inni magen! Selvsagt setter det sine spor :) <3 jeg digger dere alle sammen jeg, være seg dere veier 30kg eller 200kg, er formfull eller "planke"! Vi er alle forskjellig - heldigvis :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er så enig med deg Iselin:) vi er alle forskjellige. Jeg har en kropp som er naturlig tynn, og magen min har derfor trekt seg sammen igjen fort. Og jeg opplever det motsatte, folk som absolutt skal kommentere: "og du har blitt tynn igjen som en strek, med en gang ser jeg". Jeg synes faktisk ikke det er så hyggelig å få det påpekt hele tida at jeg er så tynn (det kommer selvsagt an på hvordan de ordlegger seg, noen har den misunnelige og spydige tonen). Det er tydeligvis enklere å kommentere at andre er tynne enn at andre er overvektige!!

Kan ikke alle lære seg å bli glad i sin egen kropp, istedet for å bruke energi på å misunne andre?

Kan ikke alle lære seg å bli glad i sin egen kropp, istedet for å bruke energi på å misunne andre?

Jeg vet du ikke mener det sånn, men jeg synes denne setningen var litt hard. Det "å bare lære seg å like seg selv" er ingen enkel jobb. Har hørt "det er bare å" så mange ganger, uten at noen kan legge til noen forklaring på hvordan. Og da er det heller ikke lett å ikke kjenne på det når man ser i trådene der plettfrie mager presenteres på løpende bånd. Jeg misunner de som har fått gener som ikke gir strekkmerker og overskuddsfett, sånn er det bare. Jeg er stolt av meg selv fordi jeg faktisk har jobbet hardt for den magen jeg har idag, men den er ikke noe å legge ut på nettet.

For meg er det heller ikke størrelsen som er det største problemet, men strekkmerkene. Det finnes nok en liten neve folk som ikke tenker noe på det, men jeg og de fleste jeg kjenner er helt ærlige på at vi synes strekkmerker ikke er pent. Du kan imidlertid gjerne få se bilde med klær, men jeg føler at tonen er så tydelig satt i denne tråden med bare mager.

Nå oppleves kanskje innlegget mitt som kritikk til dere som har lagt ut bilde av bare mager, og det er IKKE meningen min, altså. Dere er nyyydelige (og heldige). Og dere som ikke har lagt ut er garantert nyyyyyydelige dere også, men jeg er med i klubben som ikke tør, så jeg forstår dere godt.

Jeg vet du ikke mener det sånn, men jeg synes denne setningen var litt hard. Det "å bare lære seg å like seg selv" er ingen enkel jobb. Har hørt "det er bare å" så mange ganger, uten at noen kan legge til noen forklaring på hvordan. Og da er det heller ikke lett å ikke kjenne på det når man ser i trådene der plettfrie mager presenteres på løpende bånd. Jeg misunner de som har fått gener som ikke gir strekkmerker og overskuddsfett, sånn er det bare. Jeg er stolt av meg selv fordi jeg faktisk har jobbet hardt for den magen jeg har idag, men den er ikke noe å legge ut på nettet.

For meg er det heller ikke størrelsen som er det største problemet, men strekkmerkene. Det finnes nok en liten neve folk som ikke tenker noe på det, men jeg og de fleste jeg kjenner er helt ærlige på at vi synes strekkmerker ikke er pent. Du kan imidlertid gjerne få se bilde med klær, men jeg føler at tonen er så tydelig satt i denne tråden med bare mager.

Nå oppleves kanskje innlegget mitt som kritikk til dere som har lagt ut bilde av bare mager, og det er IKKE meningen min, altså. Dere er nyyydelige (og heldige). Og dere som ikke har lagt ut er garantert nyyyyyydelige dere også, men jeg er med i klubben som ikke tør, så jeg forstår dere godt.

Jo, det var litt slik jeg mente. Skulle ønske det var så enkelt å bare like seg selv. Noe jeg vet ikke er lett! Men når det er sagt, synes jeg det er bedre å jobbe med seg selv, enn å kommentere andre, slik som jeg har opplevd. Og det av folk som ikke står meg nær en gang, skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg borti.

Jo, det var litt slik jeg mente. Skulle ønske det var så enkelt å bare like seg selv. Noe jeg vet ikke er lett! Men når det er sagt, synes jeg det er bedre å jobbe med seg selv, enn å kommentere andre, slik som jeg har opplevd. Og det av folk som ikke står meg nær en gang, skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg borti.

Nei, en ting er hva man tenker om seg selv, man kan godt holde seg for god til å kommentere andre. Man aner jo ikke hva som foregår i deres liv.
Er heldig som henger med fornuftige folk, ellers ville jeg noe få høre et og annet om størrelse fremdeles, selv om jeg aldri har vært "tynnere".

Må bare få si at jeg respekterer alle som ikke vil legge ut bilde! :) Det er ikke alle som er så fornøyd med magen sin, og sånn vil det jo alltid være ;) Selv så opplevde jeg og ikke ha en eneste bukse eller skjørt som passet meg etter fødselen, pga jeg ikke var like liten lenger :P Og jeg er enda ikke helt komfortabel med kroppen min sånn sett, men jeg bruker tiden på å prøve og "bli glad i meg selv" Og ja jeg var veldig heldig som ikke fikk strekkmerker på magen, men låra og rompa derimot der kom dem :P Så vet hvordan det er med strekkmerker også :)

Men jeg er av den oppfattningen av at alle er fine uansett, pga det er personligheten som spiller inn og ikke kropp eller utseende! :) Og dere alle er jo helt fantastiske, så i mine øyne så er dere alle flotte♡

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Nei, nuh! Jeg irriterer vettet av meg av perfekt-samfunn og urealistiske skjønnhetsidealer. Det er jo ikke slik at de plettfrie plankemagede har jobba rævva av seg (haha) mens vi strekkmerkede hengebukene har ligget på sofaen med begge nevene i pottispåsan (eller er det det? ). Noen er bare mer uheldig med hudgenene. Så NUH tar jeg tyren ved hornene, svelger et par kameler og en god dose menneskefrykt og poster mine magebilder på Internett. ..UTEN klær!

1 måned på vei, 8 måneder og idag, 3 mnd etter fødsel. Både mage og barm er kraftig forfallt, og jeg tviler på at jeg kommer til å elske dem uten solide justeringer, men det går ikke an å nekte for at de er der.

Det siste bildet er riktignok ikke fullt så oppstilt og etterarbeida som de to andre, litt dårlig lys og mobilkamera, men det gir et visst innblikk.

Kunne sikkert sagt at det ser verre ut i virkeligheten, men kanskje det ikke gjør det? Fra siden vil magen være større og strekkmerkede mindre synlige. Forfra ser magen flat ut, og strekkmerkede dominerer. Men hvem står vel helt stiller og lar seg inspisere (av andre enn seg selv)? Og hvor ofte går egentlig voksne damer i magetopp?

8fbfc70e87fdadf0dd668b6f96a6c78c.jpg

Nå forventer jeg komplimenter, altså!!! ;) (not)

Nei, nuh! Jeg irriterer vettet av meg av perfekt-samfunn og urealistiske skjønnhetsidealer. Det er jo ikke slik at de plettfrie plankemagede har jobba rævva av seg (haha) mens vi strekkmerkede hengebukene har ligget på sofaen med begge nevene i pottispåsan (eller er det det? ). Noen er bare mer uheldig med hudgenene. Så NUH tar jeg tyren ved hornene, svelger et par kameler og en god dose menneskefrykt og poster mine magebilder på Internett. ..UTEN klær!

1 måned på vei, 8 måneder og idag, 3 mnd etter fødsel. Både mage og barm er kraftig forfallt, og jeg tviler på at jeg kommer til å elske dem uten solide justeringer, men det går ikke an å nekte for at de er der.

Det siste bildet er riktignok ikke fullt så oppstilt og etterarbeida som de to andre, litt dårlig lys og mobilkamera, men det gir et visst innblikk.

Kunne sikkert sagt at det ser verre ut i virkeligheten, men kanskje det ikke gjør det? Fra siden vil magen være større og strekkmerkede mindre synlige. Forfra ser magen flat ut, og strekkmerkede dominerer. Men hvem står vel helt stiller og lar seg inspisere (av andre enn seg selv)? Og hvor ofte går egentlig voksne damer i magetopp?

8fbfc70e87fdadf0dd668b6f96a6c78c.jpg

Nå forventer jeg komplimenter, altså!!! ;) (not)

Synes du ser bra ut jeg :) Er også med i klubben som ikke legger ut magebilde, og som virkelig må jobbe hardt for å se ok ut (noe jeg ikke gjør nå)... Jeg jobber hver dag med meg selv for å godta den kroppen jeg har. Men jeg kritiserer aldri andre sin, uansett fasong! Kvinnekroppen skal ha litt former sier mannen min i allefall :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp