Første og siste magebilde?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Vil dere dele det første og det siste magebildet? :) Hadde vært litt morsomt å sett forandringene :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Det er ikke det første magebildet da, men siden jeg har ny tlf og mista flere av magebildene så måtte jeg på fb å finne :P

Første bildet er jeg 13+1 og det siste er det aller siste bildet som ble tatt 38+0, dagen før jeg fødte :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Vedlegg

• 1407713894501.jpg
    1407713894501.jpg
    33,6 KB · Visninger: 92
  • 1407713905832.jpg
    1407713905832.jpg
    34,1 KB · Visninger: 96
ImageUploadedByBV Forum1407741625.231480.jpg var litt treg med å ta magebilde da:p

3 dager før fødsel:
ImageUploadedByBV Forum1407741665.147745.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flotte gravidmager dere hadde jenter :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Nope, ikke sjans engang. Tror jeg har fått alle strekkmerkene som skulle være fordelt på mai-gjengen, her er det jo ikke så mye som en rynke!

Men mage-bildeserien min ligger i albumet mitt. Med klær, riktignok.

Nope, ikke sjans engang. Tror jeg har fått alle strekkmerkene som skulle være fordelt på mai-gjengen, her er det jo ikke så mye som en rynke!

Men mage-bildeserien min ligger i albumet mitt. Med klær, riktignok.
Jeg ser ennå gravid ut...når skal magen gå ned???!!

Oh no! Her er det tydeligvis de som ikke har fått et merke på magen og som magen nesten er tynnere på nå, enn før som tør å legge ut! PS: dere ser himmla bra ut forresten;-)

Mamma til to prinsesser<3

Oh no! Her er det tydeligvis de som ikke har fått et merke på magen og som magen nesten er tynnere på nå, enn før som tør å legge ut! PS: dere ser himmla bra ut forresten;-)

I know :p Jeg tenkte å dra opp volumgjennomsnittet, men neh, det skal dere får slippe ;)

Mange som har gode gener her gitt, godt å vite vi er flere som har fått gjennomgå litt mer <3

I know :p Jeg tenkte å dra opp volumgjennomsnittet, men neh, det skal dere får slippe ;)

Mange som har gode gener her gitt, godt å vite vi er flere som har fått gjennomgå litt mer <3

De er jo så flotte at vi som ser litt annerledes ut her(blunk*blunk) ikke tør legge ut noe;-) Å disse flotte magene vet det nok selv, Iogmed at de tør dele...:-)

Back
Topp