Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant du ut at du vår gravid i uke 8???Her er min....litt forskjell, heheVis vedlegget 72220Vis vedlegget 72221
Dagen j fant ut j var gravid og to dager før fødsel...
Yepp! Så de ukene til 12 gikk litt fortere heldigvisFant du ut at du vår gravid i uke 8???
Så herlig
Helt utrolig at lille fine deg ble så stor
Jeg ser ennå gravid ut...når skal magen gå ned???!!Nope, ikke sjans engang. Tror jeg har fått alle strekkmerkene som skulle være fordelt på mai-gjengen, her er det jo ikke så mye som en rynke!
Men mage-bildeserien min ligger i albumet mitt. Med klær, riktignok.
I know Jeg tenkte å dra opp volumgjennomsnittet, men neh, det skal dere får slippeOh no! Her er det tydeligvis de som ikke har fått et merke på magen og som magen nesten er tynnere på nå, enn før som tør å legge ut! PS: dere ser himmla bra ut forresten;-)
Mamma til to prinsesser<3
De er jo så flotte at vi som ser litt annerledes ut her(blunk*blunk) ikke tør legge ut noe;-) Å disse flotte magene vet det nok selv, Iogmed at de tør dele...I know Jeg tenkte å dra opp volumgjennomsnittet, men neh, det skal dere får slippe
Mange som har gode gener her gitt, godt å vite vi er flere som har fått gjennomgå litt mer <3
Sent from my iPhone using BV Forum