Første og siste kontroll

amaasen

Elsker forumet
Jeg var så spent på kontrollen i dag, og gledet meg til å kunne legge ut et ul-bilde. Fikk heldigvis ta ul pga risikosvangerskap. Jeg var 9+3 i dag.
Men der var det ikke liv. Jeg så selv at det var noe i fostersekken. Overlegen ble tilkalt, men han fant heller ikke noe. Embryoet var så lite at det antagelig bare hadde vokst i 1 uke!
Jeg synes det er helt grotesk! Det døde før jeg i det hele tatt mistenkte at det var der. Hvordan kan det ha seg at jeg fortsatt har hcg i kroppen? Jeg er så fortvila nå, jeg synes det er helt uforståelig [:(] Jeg skal inn til utskraping i morra.. Fikk egentlig beskjed om å ta det i dag, men jeg orka ikke tanken engang. Hvordan kan det ha holdt seg i magen min i 2 måneder???
Har stort sett bare grini i dag. Tenker mange dumme tanker. Naturen kan være så ond! Angrer også på at jeg ikke ba om bilde. Men hva er det å ha, liksom? Var jo såvidt man så noe som helst...

Vi får se seinere om vi prøver mer..orker ikke tenke tanken engang. Til de som har prøvd/prøver igjen og igjen: Jeg har enorm respekt for dere!
Takk for at jeg har fått være her, føler jeg kjenner dere bttelitt.
Kos dere videre, håper alle er verpeklare i okstober [:)]

All min sympati til deg. Uff skjønner at det må være grusomt kjipt.

Utrolig kjedelig når kroppen ikke utstøter selv og man går så lenge i god tro.

Lykke til videre. Føler veldig med deg.

Uff. så forferdelig trist å lese[:(][:(] ....

ta godt vare på hverandre i tiden fremover... STOR trøsteklem sendes fra meg...

huff så forferdelig trist[:(][:(] Føler virkelig med dere og skjønner du har det tøft nå. Ta godt vare på hverandre.
Sender dere mange varme tanker og lykke til videre.
Trøsteklem

ORIGINAL: Missy_

huff så forferdelig trist[:(][:(] Føler virkelig med dere og skjønner du har det tøft nå. Ta godt vare på hverandre.
Trøsteklem

Signerer denne!

Trist nyhet.. [:(]

Ikke mist håper,det blir deres tur også.

Ta vare på hverandre nå i tiden som kommer.

Trøsteklem..

ORIGINAL: Hello_Cupcake

All min sympati til deg. Uff skjønner at det må være grusomt kjipt.

Utrolig kjedelig når kroppen ikke utstøter selv og man går så lenge i god tro.

Lykke til videre. Føler veldig med deg.

Huff så trist å lese! Skjønner du har det helt forferdelig nå, ta vare på hverandre.

Stakkar stakkar deg=)

Begynte å grine når jeg leste innlegget ditt. Glad du fant ut av det nå og ikke måtte vente enda lenger, men så utrolig trist at det gikk sånn!

Ta dere tid til å bearbeide dette, så er jeg sikker på at du tør å prøve igjen etterhvert!

God klem fra meg=)

Takk for gode ord [:)]
Jeg synes også det er forferdelig at kropen ikke har ordnet opp. Jeg skjønte at gynekologen syntes det var rart også.
Helt jævlig å tenke på, visste ikke at det gikk an engang [:(] Jeg kan jo ha misforstått, skal få ordentlig greie på det i morra..herregud som jeg gruer meg!
Men det kunne jo vært verre. Nå er det bare en celleklump, ikke noe som minner om et menneske. Må jo bare prøve å se det positive. Bare trist at kjæresten min ikke er her med meg. han er om mulig enda mer knust enn meg, men rekker aldri hjem innen i morra.. Håper han får dra hjem noen dager før han egentlig skal.

Da skal jeg ta den ufyselige pilla og legge meg.
uff [:(][:(][:(]

[&o][&o][&o][&o]

Uff dette var helt forferdelig trist :( Håper du har noen andre nær deg som du kan dele dette med mens kjæresten er borte...... Sender deg masse gode tanker og håper morgendagen går fort.....

Nei [:(]

Dette var fæl lesning, amaasen [:(] Det er skrekken som alle frykter, og alle håper å slippe.. Det gjør vondt å tenke på at du måtte gjennom dette, og så alene da.. Uff, som jeg føler med deg! Du får klamre deg til at han snart er hos deg igjen og kan støtte deg fysisk!

Kjempetrist at dette var veien du måtte gå, eller omveien, mot målet, men jeg håper du snart skal få oppleve det igjen, og få en vellykket UL i neste babyomgang!

Det har vært veldig koselig å ha deg her, og det kjennes tungt at du måtte være enda en av dem som forlater oss. Jeg ønskerdeg lykke til med morgendagen og dagene og månedene framover. Måtte fremtiden bli lys!

Stor klem fra meg!

åh, herregud så trist å lese!
skjønner du er ute av deg nå! får helt grøsninger.
håper deres tur kommer veldig straks!!
masse lykke til videre!

Nei snuppa [:(][:(]

Ta tiden til hjelp, for en grusom beskjed å få.
Sender over en stor klem!!

ORIGINAL: Missy_

Trøsteklem

Tusen takk, alle! Gråt litt mer da jeg så de fine kommentarene.
Jeg var heldig, så det var påskestille på sykehuset. Jeg lå aleiene på et 4mannsrom, og kunne mase så mye jeg ville på sykepleier. Som faktisk var mora til en barndomskamerat. Godt å kunne tømme seg helt, og til noen som faktisk kunne svare! Men ingen kan visst svare på hvordan det er mulig. Det er ikke uvanlig, men sjelden at det blir liggende så lenge. Det var jo ikke blitt et embryo engang [:(][:(]
Veit at om jeg blir gravid igjen, vil jeg være livredd før UL! Noe så jævlig, å se den stille, hvite rundingen. [:o][:o]

Men...skal det ikke bli, så skal det ikke bli. Veldig sint på kroppen min som har lurt meg så lenge, altså! Og på naturen og alt...og ikkeminst de som prøver å finne grunner til at utviklinga stoppa. Det blir jo som å legge skylda på meg og mannen. Som om vi ikke plager oss sjøl nok, liksom.

Uansett..kommer sikkert til å snoke innom her, og se hva som skjer med dere herlige jentene! Krysser alt jeg har for at ikke flere forsvinner fra dette forumet nå.
Og god påske!

Back
Topp