Første natt...

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
i egen seng! Hun er 6,5 mnd. gammel.
Spent på hvordan natten blir :)

Hvordan er det hos dere andre nå? Samsover dere, har babyen egen seng på deres rom, eller har h*n flyttet inn på eget rom? Og til de som sover på eget rom; hvordan har det gått, og hvor gamle var babyene da dere begynte? :)

VI samsov til hun var rundt 3 måneder så flyttet vi henne over i egen seng på vårt soverom. Var ikke populær først. Måtte legge meg sammen med hun på kvelden i en del netter for at hun skulle sove. Men nå går det så fint. :) Må bare inn noen ganger for å gi henne smokken. Tenkte vi skulle få flyttet henne til eget rom senere. (Tenkte benytte oss av den lille boden vi har, ellers har vi bare 1 soverom. Er plass til en seng og litt til så holder vel en liten stund.)

Vi prøvde å samsove de første nettene, men han sov ikke noe bedre sammen med oss. Jeg sov bedre, men altså ikke han. Han havner fortsatt oppi senga vår sånn mellom 2 og 4 på natten. Målet er at jeg skal orke å legge han tilbake slik at han ikke få hele morgenen oppi senga vår. Jeg har ingen oversikt over hvor mange ganger han får mat på natta når vi deler seng, og han sover så urolig at jeg våkner.

Har sovet i egen seng på vårt rom fra dag 1:)

Hun sover delvis i egen seng på rommet vårt, og delvis sammen med oss :p Legger henne bestandig i egen seng, men ender som regel hos oss i løpet av natta :p

Hvordan gikk det med henne i egen seng?

Han begynte og sove i senga si uten softbagen for to uker sia. Går veldig fint. Han er veldig var på oss når vi er på rommet. Og snakket med hs i går og hun sa han kunne flyttes innpå eget rom fra 8 mnd. Vi skal pusse det opp først da. Og blir å ligge med dørene åpne. Blir 3-4 meter fra vår seng til hans.

Det har gått supert! Første natt i egen seng våkna hun to ganger etter at jeg hadde lagt meg, men etter det har hun (med unntak av i natt) bare våknet én gang for mat ;)

Deilig!

Åååh, så deilig da! :D

Høres sykt deilig ut og en utopi for oss...

Ja, angrer ikke ;)

Når vi er sikre på at NI sover natta igjennom og ikkje vil vekke opp J, så skal dei dele rom i eit par år :)

Så koselig ;)

Alt man skal måtte bekymre seg for! :/ Men helt enig!

Back
Topp