Første natt uten bleie.Og hun var tørr

tipp

Forumet er livet
Vi sa til henne at nå siden hun var 4 år,så måtte vi slutte med bleie. Hun var helt enig. Og hun våknet idag og var helt tørr og fin[:)][:)][:)]
 
Hun føler seg litt stor med en gang da[:)]Så idag skal jeg kjøpe en liten ting til henne siden hun var så flink. Blir spennede å se hvordan det går fremover[:)]
 
Så flott. Herlig når ungene slutter med bleie. Du skal se det går kjempe fint.
 
Gratulerer!
 
Hun var så stolt atte.Men hun har nå hatt 2 våte netter og 2 tørre netter.Hun blir så lei seg når hun tisser i sengen,men vi sier at det ikke gjør noen ting. At vi bare må prøve igjen.
 
Men bare det at hun får sove i kun trusen er et pluss for henne. Så hun er iallefall klar[:)]
 
Man må regne med litt uhell i starten. Må le til mi frøken; når hun skal på do får jeg beskjed om å vente i gangen til hun er ferdig, først da får jeg komme inn å hjelpe med å tørke[:D]
 
ORIGINAL: *bondekone*

det med at de blir lei seg tror jeg er vanlig, ser det på gutten her hvis han har vært uheldig så føler han det som et veldig nederlag når vi evt henter i barnehagen og han sier hanhar hatt bleie på seg, grunnen til at de bruker bleie der på ham til tider er at de bruker mye tid ute og da rekker de ikke¨å få av ham alt tøye når han ska på do og slikt

 
ja, hun føler nok litt nedelag.Hun er jo stooor jente nå[:D]Og da bruker man ikke bleie[:D]
 
Skal bli greit for gutten din når det blir varmere i været og kan gå uten bleie.Lettere å ta av seg da[:)] Men hadde han gått uten bleie nå,så ville han sikkert lært seg at han må gåp på do med en gang han kjenner at han må på do.Ville nok vært en del klesvask en stund da....
 
Her sluttet Ine med bleie da hun var 2 år 4mnd. Men hun fikk et tilbake fall etter hun var fylt 3 år,men vi tok ikke på henne noe bleie. Hun måtte lære seg å gå på do når hun kjente at hun måtte.Kna ikke huske sist hun hadde et uhell nå[:)] Og gir henne alltid beskjed om å gå på do før vi skal ut.Om hun sier hun ikke må på do,så skla hun på do likevel.Og som regel kommer det alltid ut noe tiss[;)]
 
ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Man må regne med litt uhell i starten. Må le til mi frøken; når hun skal på do får jeg beskjed om å vente i gangen til hun er ferdig, først da får jeg komme inn å hjelpe med å tørke[:D]

 
ja,må nok regne med litt uhell i begynnelsen. Nå har hun vært tørr oftere enn våt,så dette ser veldig lovende ut[:)] Men hun har veldig ofte ren dyne nå da[:D]Den er blitt vasket noen ganger nå[:)]
 
De blir fort veslevoksen disse små frøkene våre[:D]
 
Back
Topp