Første natt alene

Cathy1

Elsker forumet
hmm..  jeg får ikke sove jeg ! 
er første natten jeg skal sove heelt alene i huset !   
har alltid hatt foredldre/søsken  rundt meg , så vennene mine som jeg bodde med og så kjæresten.. 
det er jo litt skummelt jo ! [:D][:D]

føler meg skikkelig teit nå jeg...   hihi..   

iiiiiii[:D][:D]

hehe, jeg får ikke sove fordi snuppa ligger på eget rom for første gang.. sambo er på sjøen. Hadde han vært hjemme så hadde det nok vært lettere...

...så...vi er jo på en måte i samme båt da ;)

jeg skal og såve alene i huset i natt. har gjort det mange ganger før da.

Eller jeg er jo ikke helt "alene" har jo spiren i magen da :)  Blir første natt alene med spiren hehe

ORIGINAL: *Isabella*

jeg skal og såve alene i huset i natt. har gjort det mange ganger før da.

Eller jeg er jo ikke helt "alene" har jo spiren i magen da :)  Blir første natt alene med spiren hehe

hehe..  er litt hjelp i da :P  men ingen som kan gå å sjekke viss du hører en lyd i stuen da !! [:D][:D] hehe..

ORIGINAL: Didooo

hehe, jeg får ikke sove fordi snuppa ligger på eget rom for første gang.. sambo er på sjøen. Hadde han vært hjemme så hadde det nok vært lettere...

...så...vi er jo på en måte i samme båt da ;)

hehe.. ja på¨en mååte :P   men blir du litt ensom så har du jo snuppa di =P  jeg har bare fritjoff ( planten min ) [:D][:D]  og han er det ikke mye hjelp i gitt... 

ja, det er sant det.

Men jeg er litt sta, så lenge hun sover så SKAL jeg ikke gå inn å  hente henne... men jeg kjenner det river i mammahjertet mitt.. er så redd det skal skje henne noe. (ja, jeg vet jeg er tragisk, hun sover rett over gangen her [;)] )

hehe, så søt du er da, som har navn på plantene dine :) fritjof var et passende navn for en plante syns jeg[:)]

vet hvordan det er, ikke noe gøy. Håper du får sove snart da.

Jeg for min del får ikke sove fordi minsten er så forskjøla, han hoste skikkelig stygt[&o] høres jo nesten ut som om han ikke får puste..

huffhuff elisa! Håper du har noen som kan avøaste deg i morgen, så du får sove litt!

ja, det er sant det.

Men jeg er litt sta, så lenge hun sover så SKAL jeg ikke gå inn å  hente henne... men jeg kjenner det river i mammahjertet mitt.. er så redd det skal skje henne noe. (ja, jeg vet jeg er tragisk, hun sover rett over gangen her [;)] )

hehe.. ja men slik er det å være mamma.. men tragisk er det ikke da.. bare litt...  tullete ? :P hehe..

ORIGINAL: elisa26

vet hvordan det er, ikke noe gøy. Håper du får sove snart da.

Jeg for min del får ikke sove fordi minsten er så forskjøla, han hoste skikkelig stygt[&o] høres jo nesten ut som om han ikke får puste..

det er virkelig ikke kjekt å sove helt alene...  blææh...
huff da..  det er ikke noe kjekt.. ! blir så engstelig av slikt.. ligge på vakt hele tiden ...

hehe, så søt du er da, som har navn på plantene dine :) fritjof var et passende navn for en plante syns jeg[:)]

hehe..   jeg syns det passet så bra til han =)
bilen min heter frida  [:D][:D][:D]  haha..           for en del år siden så skulle vi finne på navn til den slemme siden av oss , og da ble altså min bad side døpt for frida... :D  hoho

Back
Topp