Dabbet av for deg også helt?.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dabbet av for deg også helt?.....
Må nok bli det her også HeheJa, her har det vært dødt siden i går!! Nå ble det en runde med sengekos, så håper det setter fart på sakenehaha..
Haha det hadde vært supert å fåttVi får ta en konkurranse om å få ut snuppa først, Lene,. Nå blir d snart baby på oss begge to... Halloweenbaby ???
Vi får se... Har en følelse av at jeg er totalt umoden, og da kan det ta tiiiiiid!!Haha det hadde vært supert å fåttmen blir nok deg skal du se
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Etter en koserunde og en time senere. Murring og lyse rødt på pspiret. Men ingen slimså håpe det ikke bare er fordi jeg er sår Hehe ja detaljer kommer! Men spennende!
Må ikke ta lang tid... Vet fler som var umoden og igangsatt hvor det gikk fortere enn de troddeVi får se... Har en følelse av at jeg er totalt umoden, og da kan det ta tiiiiiid!!
Men uansett noe skjer daResulterte i regelmessige 'maserier' her tror jeg! Men dem ble bare ubehagelige, ikke vonde!![]()
Har sendt samboeren på jobb, for nå har jeg sluttet å tro på babyhaha..
Masse vonde tak i ryggen i natt. Så ingen mer blod. Våknet idag med blod i bindet. Så idag etter å ha levert storesøster, så ringer jeg føden. Litt lite liv i magen og to dager med sv og på med blod.
Er sikkert bare ei jente som lader opp til å komme ut for å hilse på mammaen sin<3
Men, det er nok lurt å ringe føden uansett!
Da har man ringt fødenog jeg skal inn for sjekk pga lite liv. Jeg har murringer og mer tak i ryggen nå
så da blir det kanskje baby i helga.
![]()
Masse lykke tilDa har man ringt fødenog jeg skal inn for sjekk pga lite liv. Jeg har murringer og mer tak i ryggen nå
så da blir det kanskje baby i helga.
![]()
Takk!!! For nå er jeg virkelig klar!!!!Masse lykke til![]()