Første lille tegn :)

Ja, her har det vært dødt siden i går!! Nå ble det en runde med sengekos, så håper det setter fart på sakene:p haha..

Ja, her har det vært dødt siden i går!! Nå ble det en runde med sengekos, så håper det setter fart på sakene:p haha..
Må nok bli det her også Hehe :) håpe at det kan hjelpe litt ;)

Etter en koserunde og en time senere. Murring og lyse rødt på pspiret. Men ingen slim :) så håpe det ikke bare er fordi jeg er sår Hehe ja detaljer kommer! Men spennende!

Vi får ta en konkurranse om å få ut snuppa først, Lene,. Nå blir d snart baby på oss begge to... Halloweenbaby ???

Vi får ta en konkurranse om å få ut snuppa først, Lene,. Nå blir d snart baby på oss begge to... Halloweenbaby ???
Haha det hadde vært supert å fått ;) men blir nok deg skal du se ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha det hadde vært supert å fått ;) men blir nok deg skal du se ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Vi får se... Har en følelse av at jeg er totalt umoden, og da kan det ta tiiiiiid!!

Etter en koserunde og en time senere. Murring og lyse rødt på pspiret. Men ingen slim :) så håpe det ikke bare er fordi jeg er sår Hehe ja detaljer kommer! Men spennende!

Resulterte i regelmessige 'maserier' her tror jeg! Men dem ble bare ubehagelige, ikke vonde!:(
Har sendt samboeren på jobb, for nå har jeg sluttet å tro på baby :p haha..

Vi får se... Har en følelse av at jeg er totalt umoden, og da kan det ta tiiiiiid!!
Må ikke ta lang tid... Vet fler som var umoden og igangsatt hvor det gikk fortere enn de trodde :)

Masse vonde tak i ryggen i natt. Så ingen mer blod. Våknet idag med blod i bindet. Så idag etter å ha levert storesøster, så ringer jeg føden. Litt lite liv i magen og to dager med sv og på med blod. Liker ikke!

Resulterte i regelmessige 'maserier' her tror jeg! Men dem ble bare ubehagelige, ikke vonde!:(
Har sendt samboeren på jobb, for nå har jeg sluttet å tro på baby :p haha..
Men uansett noe skjer da :)

Masse vonde tak i ryggen i natt. Så ingen mer blod. Våknet idag med blod i bindet. Så idag etter å ha levert storesøster, så ringer jeg føden. Litt lite liv i magen og to dager med sv og på med blod.

Er sikkert bare ei jente som lader opp til å komme ut for å hilse på mammaen sin<3
Men, det er nok lurt å ringe føden uansett!

Da har man ringt føden :) og jeg skal inn for sjekk pga lite liv. Jeg har murringer og mer tak i ryggen nå :) så da blir det kanskje baby i helga. ;)

Ja det var heldigvis masse liv idag på kontroll :) nå har jeg fått mye mer tak i rygg og foran :) med ca 10
Min mellom :) så noe er på gang :) bruker rieteller for å følge med. De mente de var altfor uregelmessige enda til å sjekke åpning. Men skal til lege på ultralyd snart, så kan jeg se Ann fram til da om jeg får mast til meg en kontroll :)

Lykke til :)

Back
Topp