Første lille tegn :)

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Ja da ser det ut til at noe tegn begynner å komme! Første tegnet mitt er en liten slimklump med blod i :) så da får man håpe det skjer noe i løpet av uka :) håååååper! :)

Og litt lys rosa utflod på papiret, og ja måtte nr 2 på do to ganger :) er så glad at jeg ser et lite fremskritt hvertfall :)

Hurra så spennende! :D

Nå får hun værsågo komme, Lene! Storebror kom ca ett døgn etter slimproppen gikk hvertfalll

Takk :) men ingenting mer har skjedd. Var nok bare en liten del sv slimproppen , så får man håpe noe mer skjer :)

Joho litt mer slim og tynt med blod :) kjenner det murrer litt også :) nå må det bare skje noe utløpet av uka :) eller så blir jeg skuffet :) Hehe

Krysser fingrene. Lykke til

Her har det roet seg helt, så det er nok stille før stormen:p
Får håpe du snart har en vakker liten skapning i armene dine:)

Dette lover godt! Høres ut som det ikke er lenge til du har lille i armene:)

krysser fingrene for deg og håper det skjer noe snart.

Her har det roet seg helt, så det er nok stille før stormen:p
Får håpe du snart har en vakker liten skapning i armene dine:)
Takk! Og det samme til deg ;) Masse kynnere og nedpress i et vondt bekken. Men det har jeg hatt en stund, bare mer intenst i bekkenet. Så tror hun har lagt seg lenger nedi og har festet seg helt nå :) Men dette kan nok ta tid for min del altså. Men håper det tar seg opp for deg igjen <3

Dette lover godt! Krysser fingrene for at det tar seg opp nå! :D

Takk! Og det samme til deg ;) Masse kynnere og nedpress i et vondt bekken. Men det har jeg hatt en stund, bare mer intenst i bekkenet. Så tror hun har lagt seg lenger nedi og har festet seg helt nå :) Men dette kan nok ta tid for min del altså. Men håper det tar seg opp for deg igjen <3

Åååh, gøy når man merker fremgang!! Heier på deg og bebisen<3
Tusen takk, fine deg:)

Baaah dabbet av med blodig slim. Nå bare vanlig slim. Jaja dette tar nok sin tid desverre :)

Back
Topp