Første legetimen etter pos. test :)

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Da er legetimen unnagjort, og endte med sykemelding i 2 uker, pga historikken min med 3 SA.. Det er igrunn ok, men det kjipeste var at han anbefalte meg å avlyse Paristuren :( .. Så nå er vi skikkelig i tenkeboksen. Har jo gleda oss SÅ til denne turen, og det er jo også stor sjans for at flyturen vil gå helt fint. Vanskelig valg!

Oj nei det sjønner jeg ikke er ett enkelt valg :( men du skal jo ikke stresse ? Det er jo bare en rolig kose tur?
Vet jammen ikke helt hva jeg hadde gjort selv

Oj nei det sjønner jeg ikke er ett enkelt valg :( men du skal jo ikke stresse ? Det er jo bare en rolig kose tur?
Vet jammen ikke helt hva jeg hadde gjort selv

Har absolutt ingen planer om å stresse på turen nei! Hadde tenkt å ta trappene opp eiffeltårnet da, haha, men kan jo kikke litt fra bunnen istedet (Fått beskjed om å ikke trene..) :P

Skjønner ikke heeeelt hvorfor det skulle være farlig, er vel derfor det blir så vanskelig å velge bort turen..

Har absolutt ingen planer om å stresse på turen nei! Hadde tenkt å ta trappene opp eiffeltårnet da, haha, men kan jo kikke litt fra bunnen istedet (Fått beskjed om å ikke trene..) :P

Skjønner ikke heeeelt hvorfor det skulle være farlig, er vel derfor det blir så vanskelig å velge bort turen..
Sa han ikke noe om hvorfor han mente det? Er det flyturen da?

Mannen din får heller bære deg opp :p hehe neida det er sikkert fint å stå under tårnet å :D det ser hvertfall slik ut på bilder :D

Jeg tror at en spontanabort i første trimester ofte er uunngåelig, men i noen tilfeller kan det sikkert hjelpe å ta det med ro, noe du helt sikkert kan selv om du drar på tur. Jeg tror jeg hadde tenkt på om du vil angre på turen om du reiser, og du til tross for å ha tatt det rolig, vil miste... Hvis du ikke tror det vil ha noe å si så hadde jeg nok reist :)

Oi for et dilemma Hadde syns det hadde vært vanskelig selv.. Men jeg hadde nok avlyst Paristuren og heller tatt den igjen etter et par mnd. Jeg hadde selv noen vanskelig valg ve forrig sv.skap, men valgte å høre på legen i sakene som angikk det beste for barna i magen. Håper dere finner ut av det <3

Huff så trasig. Er litt sånn at hvis du ikke reiser, så tenker du bare på det - reiser du så vil du hele tiden lure på om det var lurt...

Men hvis dere bestemmer dere for å reise likevel kan jeg anbefale å ta turen til Montparnasse (høy, svart bygning). Man tar heisen helt opp og fantastisk utsikt over Eiffel tårnet) ;)

Det ble ingen Paristur på oss :( Leste oss opp på nett også, og fant bekreftelse der på at når man har spontanabortet tidligere (noe jeg har 3 ganger), så øker risikoen ved å fly første trimester. Jeg var egentlig litt klar for å ta sjansen, men samboer sa nei. Så da får vi kose oss i sola, også skal vi hvertfall dra ut å spise ikveld..
Skal nok kose oss, men vi er jo litt skuffa, såklart ;)

Tror nok det var en klok avgjørelse. Sykemelder legen deg + anbefaler deg å ikke fly, så er det nok et godt informert og begrunnet råd. Ta ukene med hvile og la den lille gro seg fast, så kan dere ta en kosetur når spiren har blitt større og ligger tryggere i magehuset :)

Skjønner godt du er skuffet Håper dere får det fint i helgen uansett! Med sol og god mat <3

Gratulerer så mye med graviditet! Krysser fingrene for deg!

Tror også det er lurt å eliminere all risiko. Har selv hatt 2 spontanaborter og turen som skulle gått til Kanariøyene denne uken avlyster jeg uten å blunke. Mulig jeg flyr senere i graviditeten, men holder meg på bakken enn så lenge.

Vi har Iallefall kost oss en haug med DIGG middag på Majorstua (For en appetitt jeg har :O )
Angrer ikke på avgjørelsen. Men vi var såååå superklare for kjærestekvalitetshelg, sett fram til det siden julaften ;) Men vi vil heller ha spira sittende fast, klart vi vil det :)

Back
Topp