Fikk beskjed om at de konsekvent ikke tar blodprøver før uke 12, men kanskje dette praktiseres forskjellig?
Merkelig at ikke alle kan operere likt.
Jeg tok blodprøver og snakket med legen bare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed om at de konsekvent ikke tar blodprøver før uke 12, men kanskje dette praktiseres forskjellig?
Merkelig at ikke alle kan operere likt.
Jeg var hos legen idag siden jeg har blødd litt og hatt endel smerter. Hadde håpet å få tidlig ul, men det fikk jeg beskjed om var helt unødvendig så jeg skal i morgen og på mandag for å måle hcg. Hun sa ingenting om kontrolltimer osv. Må jeg ringe selv å avtale dette på nytt når jeg er 12 uker? Er spent på den hcg greia dahåper den skyter i været ila helgen.
Spennende! Var til legen på mandag med samme situasjon. Fikk svar i dag at den nesten hadde doblet seg (går saktere mot uke 10) så im out of the zone - for nåKrysser fingrene for deg også <3
Så bra!kanskje like greit dette mot å ta tidlig ul. Er jo ikke alltid di finner noe da.
Jeg er bare uke 7, men litt skal den vel stige uansett. Legen sa at så lenge den steg så var det ingen tvil på at det var liv der nede. Jeg er jo 100% paranoid. Hehe! Håper bare spira holder <3