M
Madilje
Guest
Jeg skal til første kontroll om to uker, da er jeg i uke 9. Fikk beskjed om at det var vanlig å ha første kontrollen mellom uke 8 og 12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herUtifra mine beregninger så vil jeg være 9 uker på vei når jeg kommer dit i august, så da er det vel ganske vanlig. Jeg er egentlig fornøyd med det uansett ettersom fastlegen min har ferie frem til da, og jeg ikke vil gå til en turnuslege.
Storesøster 2011 <3
Lille spire 2014 <3
Det var jo "koselig" må jeg si. Min fastlege er helt SUPER. Var hos henne i begynnelsen av mnd for sykemelding, og da sa hun at hun hadde tenkt på meg dagen førVa på første legetime i uke 5 sist, fikk følelsn av å være i veien sia legen mente at d ikke va sikkert d va vits å sette opp neste kontroll fordi d va så mange som mista tidlig.. Hyggelig lege:/ har bytta fastlege og har satt opp 1.ktr i uke 9 når han e ferdig m ferien
<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
Hva er KISS/KIDD?Det var jo "koselig" må jeg si. Min fastlege er helt SUPER. Var hos henne i begynnelsen av mnd for sykemelding, og da sa hun at hun hadde tenkt på meg dagen førI tillegg var hun helt super i forrige svangerskap, og etter. Var på 6 ukers kontrollen min hvor hun påpekte at sønnen min hadde litt bananform, og hun mistenkte KISS/KIDD. Uka før hadde han vært på sin 6 ukers kontroll, og verken helsesøster eller barnelegen nevnte noe om det. Ble henvist til manuellterapeut av min fastlege, og fikk en heelt ny baby etter det
ELSKER legen min![]()
Den nye fastlegen e MYE hyggeligere og godt e d, mn vil likevel gå mest til jordmor denne gangen da æ syns ho fulgte mæ opp best og va tilstede under den traumatiske fødselen så ho vet litt om ka æ har vært gjennom. Tenke d e best for da kan ho hjelpe mæ å bearbeide. Så bra at legen din fant ut at babyen hadde kiss/kidd, har inntrykk av at mange lega bagatellisere tilstanden og mene den e oppdikta av utslitte foreldre. Supert at dokk fikk hjelp tidlig!Det var jo "koselig" må jeg si. Min fastlege er helt SUPER. Var hos henne i begynnelsen av mnd for sykemelding, og da sa hun at hun hadde tenkt på meg dagen førI tillegg var hun helt super i forrige svangerskap, og etter. Var på 6 ukers kontrollen min hvor hun påpekte at sønnen min hadde litt bananform, og hun mistenkte KISS/KIDD. Uka før hadde han vært på sin 6 ukers kontroll, og verken helsesøster eller barnelegen nevnte noe om det. Ble henvist til manuellterapeut av min fastlege, og fikk en heelt ny baby etter det
ELSKER legen min![]()