Første legetime

Yiggah

Elsker forumet
Flere som ikke har hatt første lege/jm timen ennå? Jeg synes det er så mange som t.o.m. har fått ordinær ul time :-O Jeg har termin sent i mars da, skal ikke på første legetime før 20. september. Da er jeg vel ca uke 13+1.:-D gleder meg :-)

Jeg har første legetime på fredag i uken som kommer, da vil jeg være akkurat 13 uker :) har termin 17 mars, og her har det ikke vært snakk om ordinær ul enda.. Føler jeg er så langt bak i forhold til andre her :-p håper det blir på fredag da..

Jeg har første legetime på fredag i uken som kommer, da vil jeg være akkurat 13 uker :) har termin 17 mars, og her har det ikke vært snakk om ordinær ul enda.. Føler jeg er så langt bak i forhold til andre her :-p håper det blir på fredag da..

Nja.. har vært til legen 3 ganger allerede, eller er det fire... Tatt to kontroller, men fra nå skal jeg følges opp på sykehuset så det blir blodprøver nå tirsdag og neste kontroll tirsdagen eter, da er jeg faktisk fortsatt bare 12+3 den tirsdagen.. Sånn er det når man har masse sykdommer og medisiner, og i tillegg får dumme dumme diabetesen når man går gravid... Men greit nok..

Jeg har ikke fått time til første kontroll engang.... jo har fått time hos gamle fastlegen min men har byttet lege i mellomtiden. 
Skal ringe nye fastlegen i morgen og bestille time til første kontroll. Føler også at jeg henger bak mange andre her inne, men da må det jo sies at jeg har termin trolig 31.mars.... Håper jeg får time på slutten av denne uka eller begynnelsen av neste, har så lyst til at noe skjer ang graviditeten, dvs noe som bekrefter det for meg at alt er i orden og at fosteret utvikler seg osv osv. 

Jeg har heller ikke vært til legen enda. Skal dit på fredag, og er da 13+4. Er litt min egen feil, siden jeg var litt sen med å bestille time. Selv om jeg gleder meg til å komme igang med kontrollene, ville jeg vente til etter uke 12, siden de ikke tar blodprøvene før den tid. Også har jeg vært såpass frisk, at jeg ikke har hatt behov for å fått legetime før.

Back
Topp