Første legetime

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Når tenker dere å ta første legekontroll?

Jeg tror jeg kommer til å vente til uke 12 denne gangen, om det ikke skjer noe prekært og jeg må ha sykemelding eller noe.

Var på kontroll i uke 8 første gang, og uke 6 forrige gang. Men er jo faktisk ikke så mye annet de gjør enn å dokumentere at en er gravid og tar noen blodprøver.. I og med at det er sommerferie, så kommer jeg nok til å vente.
 
Jeg skal   til legen 28 juni samt  inn på sykehuset og ta prøver den 26 juni og på sykehuset igjen den 6 juli,men det er fordi jeg er slankeoperert og skal ha en veldig tett oppfølging av  sykehuset med tanke på næringsopptaket mitt osv i forhold til  svangerskap ,skal også inn på UL  før uke 12
 
Tror jeg tar det når jeg er rundt 10 uker på vei :) 
 
Bør man ikke være der rundt uke 8 pga blodprøvene som må tas, søknad om sykehus plass og ul?? Det fikk jeg beskjed om når jeg var gravid sist..
 
Jeg skal ringe å høre snart. Denne gangen skal jg tidligere pga senabort. Få henvisning til tidlig Ul osv :)
 
Jeg tror jeg drar til legen og tidlig UL i uke 9, drar på ferie i uke 10 så greit å få vite litt mer før det.
 
Back
Topp