Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Tenkte å bare lufte meg litt.. Vært hos legen i dag for å "forsikre" meg, og jaggu så er det en liten en inni her!
Er ca. 6+4 uker på vei.
Letta nervene litt, men lurer fremdeles på tidlig ultralyd..? Enda mer realistisk å få høre hjertebank![]()

Svært lite, egentlig. Sjekka meg for urinveisinfeksjon, hb i blodet, hcg i urin og blodtrykk. Så fikk jeg litt smått med informasjon og noen brosjyrer + helsekort for gravide.Hva gjorde legen?
Hmmm, så rart. Synes godt du kunne fått en time så du slipper å gå rundt å være uvitende. Men legekontorene har tydeligvis ulik praksis rundt om. Du kan jo bestille den en privat UL for å få sjekka tidligere da, selv om det koster littGratulererGodt å høre, tenker jeg!
Selv skal jeg til legen om 1 mnd. Skal be om henvisning til tidlig UL, for aner ikke når spiren ble til pga eviglang syklus. Får ikke regnet ut termin fra siste menstruasjon, da den var i juni. Håper tiden går fort til den tid. Fikk ikke legetime tidligere, for helsesekretæren sa så lenge jeg ville beholde var det ikke så viktig å vite hvor langt jeg er på veiSkulle jeg tatt abort hadde ukene vært viktig, sa hun...
Det skjønner jeg, kjempespennende! Tenkte å ta meg en ringerunde i morra for å høre hvor jeg kan få UL ganske kjapt selv :-DGratulererJeg har ikke vært hos legen enda, men tror jeg er ca 6 uker på vei, men usikker. Jeg tenker å prøve å få til tidlig UL ila denne uken. Er såååå klar for å finne ut åssen det står til inni der <3
Svært lite, egentlig. Sjekka meg for urinveisinfeksjon, hb i blodet, hcg i urin og blodtrykk. Så fikk jeg litt smått med informasjon og noen brosjyrer + helsekort for gravide.
Tror jeg velger å dra til jordmor på svangerskapskontrollene fremover, merka godt at legen ikke hadde altfor stor peiling![]()
Legen min gjorde ingen av delene,fikk ikke engang helsekort..eneste han gjorde var å sende henvisning til gynekolog for tidlig ul,heldigvis! skal til jordmor om tre uker,der blir det nok andre buller tenker jegSvært lite, egentlig. Sjekka meg for urinveisinfeksjon, hb i blodet, hcg i urin og blodtrykk. Så fikk jeg litt smått med informasjon og noen brosjyrer + helsekort for gravide.
Tror jeg velger å dra til jordmor på svangerskapskontrollene fremover, merka godt at legen ikke hadde altfor stor peiling![]()