Første legetime og UL i dag!

Hvis graviditeten holder veien ut, blir det planlagt KS her også. (Risikosvangerskap / risikofødsel) Men jeg trodde ikke man fikk narkose ved KS?! Jeg merker at jeg er relativt stressa ved tanken på å bli snittet opp med kun lokalbedøvelse.
Det er virkelig ikke lokalbedøvelse. Du blir lamma fra brystet og ned, så du kjenner ingenting :) skjønner hva du tenker, og gleder meg ikke over tanken på at jeg skal snittes. Men ligger du i narkose får du heller ikke med deg fødselen, og den vil jeg virkelig ikke være foruten ♥️

Ja, er ikke redd for å kjenne noe (har tatt keisersnitt før, da var jeg riktignok ganske dopa), men det er det psykiske. Har litt sånn skalpell-skrekk. Jeg er alltid den som ser vekk fra skjermen når legene på sykehusserier tar frem skalpellen

Men jeg får god tid til å venne meg til tanken og god info når det blir planlagt. Første gang ble det haste KS.
Ja, det er godt du har god tid på deg ☺️ Hadde kanskje vært bedre med narkose for det også da, men fordelen med lokalbedøvelse er at du får babyen opp til deg med en gang ❤️

Det er virkelig ikke lokalbedøvelse. Du blir lamma fra brystet og ned, så du kjenner ingenting :) skjønner hva du tenker, og gleder meg ikke over tanken på at jeg skal snittes. Men ligger du i narkose får du heller ikke med deg fødselen, og den vil jeg virkelig ikke være foruten ♥️
Nei, sant det. Jeg glemte jo at jeg hadde fått Epidural da jeg prøvde å føde vaginalt først :D Alt er glemt når babyen er ute, sies det. Og det er noe i det, altså :D

Back
Topp