I dag hadde jeg første time hos lege
Jeg har et rissikosvangerskap og blir derfor fulgt ekstra denne gangen.
vi satt og snakket om planen videre, og plutselig sier hun; så tar vi en ultralyd
Vi klarte så ikke å se baby ( selvfølgelig) siden jeg er 3+6, men hun kunne se tykke slimhinner og hvilken side egget hadde slippet som nå er befruktet!
ble satt opp til ny kontroll om 3 uker (7 uker gravid) for ny UL. Håper virkelig å se et bankende hjerte da

Jeg har et rissikosvangerskap og blir derfor fulgt ekstra denne gangen. vi satt og snakket om planen videre, og plutselig sier hun; så tar vi en ultralyd
Vi klarte så ikke å se baby ( selvfølgelig) siden jeg er 3+6, men hun kunne se tykke slimhinner og hvilken side egget hadde slippet som nå er befruktet!
ble satt opp til ny kontroll om 3 uker (7 uker gravid) for ny UL. Håper virkelig å se et bankende hjerte da

Dette skal gå veien
Terminspire helt til mål

Og det er ikke tull engang, har sanndrømt flere ganger. Men ja, helt klart greit å vite hvilken dato lille kommer til verden, men igjen, veldig merkelig å kunne si at " lille kommer på den datoen"
Så de hastet av gårde med han. Tok blodprøver fra hodet hans, og hendene stakkars
De var redd for at han hadde en infeksjon eller noe, men han var helt frisk. Han ble født 13.56, og jeg fikk han opp til meg først kl 18.00, pga alle blodprøver og undersøkelser. men til et vanlig ks med spinalbedøvelse er pappa med inn når de tar ut babyen, ja. Og du får lille opp til deg