Første legetime neste uke

Mae

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Da endelig har jeg tatt mot til meg og bestilt time til første legekontroll. De vil egentlig ikke ha gravide damer der før i uke 12, så jeg var beredt på en kamp. Fikk time 31. mai - uten diskusjon! :-)

Vil ha henvisning til tidlig ul. Hadde MA i uke 9 tidligere i år som ble oppdaget i uke 12 på tidlig ul, så hun som gjorde ul den gang sa at jeg skulle be elgen min om det på nytt i uke 6 og 12 nå. Krysser fingrene for at legen gir meg henvisning og at alt står bra til med den lille spiren!

Noen flere som har legetime snart?

Håper du får henvisningen ja!! Og selvfølgelig at alt går bra med spiren, krysser alt jeg har :-)

Ja, sitter spent og venter nå, har time 14.15 idag:)

Jeg skal til jm 9+9. Går til jm på sykehuset og får nærmest bestemme selv når jeg vil komme og om jeg vil ha ul. Men det er jo grunner til det selvfølgelig og skulle gjerne heller hatt vanlig oppfølging.

Jeg ville egentlig drøye det til etter 12 uker, men ettersom jm skulle ut i en lengre ferie i den perioden ble det 9+9 =)

Lykke til hos legen! Krysser fingrene for en forståelsesfull lege og en positiv ultralyd!

Hvorfor må en svare for å kunne lese andre svar? Det virker jo ikke helt riktig...emoticon

Så spennendes! Lykke til! :-) Håper du får henvisning med...det er vel ikke så mye de kan si ellers så tidlig...

*Månestråle* skrev:
Jeg skal til jm 9+9. Går til jm på sykehuset og får nærmest bestemme selv når jeg vil komme og om jeg vil ha ul. Men det er jo grunner til det selvfølgelig og skulle gjerne heller hatt vanlig oppfølging.

Jeg ville egentlig drøye det til etter 12 uker, men ettersom jm skulle ut i en lengre ferie i den perioden ble det 9+9 =)

Lykke til hos legen! Krysser fingrene for en forståelsesfull lege og en positiv ultralyd!
9+9? ;-)

Når er det du har den første timen?

Det høres jo fint ut at du får velge å ta ul og svangerskapskontroll når du ønsker, selv om du kanskje har grunner til det som du sikkert vil være for uten. Håper alt går bra på kontrollen din, og så kan du jo sikkert få en ny time rett etter ferien igjen!

Hei hei :-)

Ja jeg har også legetime den 31.mai, kl halv 10 :)  Gleder meg, jeg kommer til å be om tidlig ul, siden jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei :)

Mae skrev:
*Månestråle* skrev:

9+9? ;-)

Når er det du har den første timen?

Det høres jo fint ut at du får velge å ta ul og svangerskapskontroll når du ønsker, selv om du kanskje har grunner til det som du sikkert vil være for uten. Håper alt går bra på kontrollen din, og så kan du jo sikkert få en ny time rett etter ferien igjen!

Haha en liten bom på numpad'n der. 9+6 :P Har time 23.juni.

Og ja jeg får sikkert kontroll fort igjen, men jeg vil helst vente leeeeenge :P Følte jeg bodde på sykehuset forrige gang.

Back
Topp