Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tidligere gått igjennom en sa og ma. Derfor håper jeg litt på ekstra oppfølging. Klarer ikke hel slappe av, tenker dessverre hele tiden at det skal gå galt igjen :-/Lykke til i dag!
Kan jeg spørre hva slags ekstra oppfølgning du håper på? (Bare ignorer om du ikke vil dele ).
Har ikke vært enda, alt for tidli, men tenkte ringe og booke time i dag siden jeg vet at det alltid er lang ventetid.
Jeg har tidligere gått igjennom en sa og ma. Derfor håper jeg litt på ekstra oppfølging. Klarer ikke hel slappe av, tenker dessverre hele tiden at det skal gå galt igjen :-/
Skal på første kontrollen idag selv om det er tidlig, men det er for at jeg håper på ekstra oppfølging. Noen flere som har vært hos lege eller jordmor enda?
Ble også tatt en haug med blodprøver bland annet hcg.
Ja han tok meg virkelig seriøst, å han skjønte bekymringene mine. Så ser ut som jeg kanskje får mer seriøs hjelp denne gangen. Så får jeg bare prøve og tenke positivt og nyte så lenge jeg er gravid og faktiskt kan bli gravid lett. Så jeg tror jeg bare skal slappe av og nyte dette nå så langt det går og gjøre da vil siSå bra! Følte du deg ivaretatt? Det syns jeg ofte er det viktigste, om man føler man blir tatt på alvor.
Ja han tok meg virkelig seriøst, å han skjønte bekymringene mine. Så ser ut som jeg kanskje får mer seriøs hjelp denne gangen. Så får jeg bare prøve og tenke positivt og nyte så lenge jeg er gravid og faktiskt kan bli gravid lett. Så jeg tror jeg bare skal slappe av og nyte dette nå så langt det går og gjøre da vil si