Første legetime i dag og tidlig ul i morgen:-)

Hei hei :) gratulerer og velkommen til oss :) jeg har oxo protein s mangel :) her fant de det ut Pga Emilie kom i uke 29 Pga morkake svikt. Og obduksjonsrapport til morkaka viste flere små blodpropper.... Så da ble det full utredning av meg :p dette svk bruker jeg 40*2 av klexane og må gå på dette i noen mnd etter svk oxo :D Keg var på ul i dag og så verdens vakreste lille julekula <3
 
Så bra de følger opp:) håper du får mulighet til å gå ut svangerskapet uten prematur ;)
Hvordan gikk det med barnet som kom i uke 29?
 
Det må ha vært veldig tøft for deg!!:( men det er godt å vite at de tar vare på deg, og nøye oppfølging:)

Jeg fikk blodpropp i hjernen for ca 6 år siden. Også arvet av min mor, som arvet av sin mor og slik har det gått bakover (flere døde tanter pga det).
Slet med tilliten hos sykehuset første døgnet pga min alder da (23 år) hvor de mente det var umulig for en ung person å få blodpropp.. Tonen ble annerledes når alle tester var gjort.

Jeg er så heldig at jeg kun trenger å ta en sprøyte om dagen, den sterkeste fragmin. Husker ikke mg i farta.

Vi krysser fingrene for at disse svangerskapene går som normalt, og ingen koagulering verken før eller etter svangerskap! ;)


HUff, Vært ganske tøft for deg å ja.


Hmmm, leste en artikkel for en stund siden om noe lignende. hmmmm, det er ikke deg vel???? ;)

Krysser fingre for oss.
Å MASSE LYKKE TIL På ul i dag :D :D :D :D
 
Gleder meg til å høre om både intervjuet til angelica og ultralyden din!!!! :D

(Ja nettopp.... for jeg finnes jo ikke nyskjerrig.... :p )
 
Hele jeg er jo nyskjerrigheten selv!
Forferdelig til tider :p

Xena, var det ikke sånn at du ikke skulle vite kjønnet?? DET hadde jeg aldri klart.. Eller kanskje... Hvis jeg hadde hatt en av hvert kjønn fra før... :p
 
Hele jeg er jo nyskjerrigheten selv!
Forferdelig til tider :p

Xena, var det ikke sånn at du ikke skulle vite kjønnet?? DET hadde jeg aldri klart.. Eller kanskje... Hvis jeg hadde hatt en av hvert kjønn fra før... :p

Sambo er ganske så fast bestemt på at han ikke vil vite kjønnet! så enten må jeg bare la han få viljen sin og det blir en overaskelse.. eller så får jeg vite det også må jeg holde det hemmelig!? (noe som jeg sikkert aldri greier)

så er ett stort diskusjonsemne her i heimen for tiden :p hehe,,
 
Hele jeg er jo nyskjerrigheten selv!
Forferdelig til tider :p

Xena, var det ikke sånn at du ikke skulle vite kjønnet?? DET hadde jeg aldri klart.. Eller kanskje... Hvis jeg hadde hatt en av hvert kjønn fra før... :p


Altså, jo, veit ikke hva det er denne gangen, men det er som å være gravid helt på nytt. Barnefaren til de to eldste ga egentlig mer eller mindre f... i alt når jeg var gravid så jeg var liksom helt alene med magen min, og da ville jeg vite hva jeg bar på. (Unnskyldningen hans var at han hadde barn fra før så dette hadde han vært med på før.....IDIOT!!!!) Men uansett, han jeg er sammen med nå er min gamle kjærlighet som aldri har rusta ;) og han er så med på alt med svangerskapet og alt med meg at det er som en drøm ;) og han ville så gjerne at det skulle være overraskende, og faktisk syntes jeg den tanken var litt spennende selv ;) men ja, det kan jo ha med det og gjøre at jeg har en av hver fra før ;)
 
Jeg får skrive det her også da: Intervjuet gikk kjempe bra helt til siste spm kom: er det noe vi bør vite som kan påvirke abredet ditt i fremtiden???
Helvete! og jeg som ikke klarer å lyge, fikk frem at jeg er gravid men at det er veldig tidlig enda så vi vet enda ikke hvordan det vil gå! Æsj! der røk den jobben!!!
Jeg får vel svar imorgen, men jeg har en skikkelig dårlig følelse, kunne han ikke bare latt være å komme med det siste spm???
 
Jeg får skrive det her også da: Intervjuet gikk kjempe bra helt til siste spm kom: er det noe vi bør vite som kan påvirke abredet ditt i fremtiden???
Helvete! og jeg som ikke klarer å lyge, fikk frem at jeg er gravid men at det er veldig tidlig enda så vi vet enda ikke hvordan det vil gå! Æsj! der røk den jobben!!!
Jeg får vel svar imorgen, men jeg har en skikkelig dårlig følelse, kunne han ikke bare latt være å komme med det siste spm???
ærsj da.... tyyyypisk...... jaja, fremdeles lov å håpe ;)
 
Jeg får skrive det her også da: Intervjuet gikk kjempe bra helt til siste spm kom: er det noe vi bør vite som kan påvirke abredet ditt i fremtiden???
Helvete! og jeg som ikke klarer å lyge, fikk frem at jeg er gravid men at det er veldig tidlig enda så vi vet enda ikke hvordan det vil gå! Æsj! der røk den jobben!!!
Jeg får vel svar imorgen, men jeg har en skikkelig dårlig følelse, kunne han ikke bare latt være å komme med det siste spm???

Typisk ja! men du vet aldri :) krysser fingrene for deg :D
 
Da var ul gjennomført. Iflg legen mente han jeg kunne være 7 uker, menn dette stemmer ikke med min regning (mannen var ikke hjemme, så det vet jeg garantert). Nå skal de sies at denne legen er meget spesiell, og gjorde en super rask ul.. To sek eller noe.. Han sa til og med at han ikke kunne se noe annet enn at livmora var 5,5 cm (vanlig livmor iten svsk var 3,5)
Så da går jeg ut fra 6 uker, så er det ny ul på sykehuset om halvannen uke:) og håper selvfølgelig at det viser en liten spire som koser seg, ikke ett tomt skall.. :))
 
Da var ul gjennomført. Iflg legen mente han jeg kunne være 7 uker, menn dette stemmer ikke med min regning (mannen var ikke hjemme, så det vet jeg garantert). Nå skal de sies at denne legen er meget spesiell, og gjorde en super rask ul.. To sek eller noe.. Han sa til og med at han ikke kunne se noe annet enn at livmora var 5,5 cm (vanlig livmor iten svsk var 3,5)
Så da går jeg ut fra 6 uker, så er det ny ul på sykehuset om halvannen uke:) og håper selvfølgelig at det viser en liten spire som koser seg, ikke ett tomt skall.. :))
Eh, mente han det uten at han kunne se og måle embryo? Rart.
Spennende med ny ul snart! Håper denne legen er bedre :) Og at du får se mer <3
 
Så bra de følger opp:) håper du får mulighet til å gå ut svangerskapet uten prematur ;)
Hvordan gikk det med barnet som kom i uke 29?


Emilie er ei frisk og rask jente på 2 år :) kom ut og skreik som en gal :) Ville ikke ha puste hjelp eller sonde i munnen :) Bare dro ut alt :p hehe Så hun var bare bitte liten, men sterk og fin <3
 
Da var ul gjennomført. Iflg legen mente han jeg kunne være 7 uker, menn dette stemmer ikke med min regning (mannen var ikke hjemme, så det vet jeg garantert). Nå skal de sies at denne legen er meget spesiell, og gjorde en super rask ul.. To sek eller noe.. Han sa til og med at han ikke kunne se noe annet enn at livmora var 5,5 cm (vanlig livmor iten svsk var 3,5)
Så da går jeg ut fra 6 uker, så er det ny ul på sykehuset om halvannen uke:) og håper selvfølgelig at det viser en liten spire som koser seg, ikke ett tomt skall.. :))


Oy da! Ja ul mannen jeg var hos på sykehuset i går, var oxo rask! Uff... Men vi så en fin og stor fostersekk, plomme sekken og et bankende hjerte :)
 
Eh, mente han det uten at han kunne se og måle embryo? Rart.
Spennende med ny ul snart! Håper denne legen er bedre :) Og at du får se mer <3

Ja han mente det. Hehe.. raskeste ul jeg noen gang har vært på (og det har blitt noen) :p

Gleder meg til neste gang, og håper på litt mer grundig sjekk:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Emilie er ei frisk og rask jente på 2 år :) kom ut og skreik som en gal :) Ville ikke ha puste hjelp eller sonde i munnen :) Bare dro ut alt :p hehe Så hun var bare bitte liten, men sterk og fin <3

Så flott å høre slile historier, det varmer ett mammahjert ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp