Første legetime -henvisning ul?

kengumamma

Flørter med forumet
skal til legen i dag.. hadde sa i august, var da også på sjekk hos legen. Det jeg lurer på er om jeg kan be om tidlig UL pga. sa sist? eller hva skal man si for at sjansen er størst for å få en henvisning? er jo litt bekymra for at det skal ende som sist...

Det er bare å smøre på med bekymringer! Det hadde nok jeg gjort...

For ellers er det ikke noen automatikk i å få tidlig ul selv om man har mistet før...

Enig med Tweak. Har også hatt 2 SA (kjemiske), så hadde aldri taklet å vente til den ordinære UL. Men nå er dette prøverørs-barn, så er blitt henvist til UL om 2 uker til (må betale det selv hos privat gyn). Får du det ikke gjennom hos legen, så ville jeg betalt det selv.

hei :) jeg hadde sa i juli, så jeg ba om tidlig ul fordi det er så mange tanker som går gjennom hodet. Så jeg skalmpå ul i neste uke :)

Eller si at du ikke vet hvor langt du er på vei?

Det vet ikke jeg, og jeg skal på tidlig ul i neste uke. :)

Da har jeg vært hos legen. Smurte ikke på, men sa jeg var veldig bekymra for at det skulle ende som sist. Fortalte også om en tidligene sa i uke 10 (mellom mine to første). Så krysset vi bare av i skejma osv. Ville drøye den lengst mulig med å spørre...men plutselig spurte hun! og da måtte jeg jo bare si at det hadde vært veldig betryggende:D Kan kanskje ha noe å si at hun var gravid selv? ;) 

kengumamma skrev:
Da har jeg vært hos legen. Smurte ikke på, men sa jeg var veldig bekymra for at det skulle ende som sist. Fortalte også om en tidligene sa i uke 10 (mellom mine to første). Så krysset vi bare av i skejma osv. Ville drøye den lengst mulig med å spørre...men plutselig spurte hun! og da måtte jeg jo bare si at det hadde vært veldig betryggende:D Kan kanskje ha noe å si at hun var gravid selv? ;) 

Så flott da! :-)

Så flott da:)
krysse fingrene for at alt går fint:)

Er bare å si til legen at du ikke hvet hvor langt du er på vei pga ustabil syklus. Så sender de ofte :P

Back
Topp