gjennomført.. Ikke noe spennende som skjedde, søkte fødeplass bare. Skal tilbake om 3 uker for å ta alle prøver som er nødvendig.. Og innen den tid har jeg vært på tidlig ultralyd.. Her går det plutselig litt unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg tok HCG-prøve igår, sa legesekretæren til meg; Forresten har vi nå forandret det med første svangerskapskontroll, den har vi nå ikke før uke 12-16. Det var da veldig, 12-16!!!!! Sist var jeg i uke 8, og det var godt synes jeg... Er det for å unngå å styre for mye før man er litt sikrere på at alt går bra da tro... Hvor langt på vei er du da? Så herlig å "være i gang" da
Ja, legen min sa også det, at det var noe nytt og at jeg egentlig fikk time 1 uke for tidlig. Det er blitt vanlig med første svangerskapskontroll her 10-15. Vet ikke hvorfor i grunn.. Men jeg er 9+2, så var ikke mange dagene for tidlig. men han kunne ikke ta blodprøvene for det... Rart system.Sist var jeg også i uke 8. Det var litt betryggende ift fødeplass, men fikk bestilt det i går, så håper jeg får det som jeg vil (ulempen med å bo i Oslo)
Hvilket sykehus søkte du på?
Hæ? Søke fødeplass??? Må man det i Arendal/ kristiansand??
Alle må vel søke fødeplass. men her hos oss (i Arendal) så er det jo bare 1 sykehus. Det gikk av seg selv for min del. Legen som ordner og sender papirer til sykehuset om at du skal føde der.Hæ? Søke fødeplass??? Må man det i Arendal/ kristiansand??
Alle må vel søke fødeplass. men her hos oss (i Arendal) så er det jo bare 1 sykehus. Det gikk av seg selv for min del. Legen som ordner og sender papirer til sykehuset om at du skal føde der.
Så får du innkalling der ca 2-3 uker før termin for innskriving.
Men man tenker vel mer på det i Oslo hvor det er flere sykehus å velge mellom.
Hehe, det slipper vi å tenke på her heldigvis Så tungvindt det må væreJepp, også er det relativt vanlig å få avslag pga mangel på plass. Så da må man søke et nytt sted. Så greit å være tidlig ute her i Oslo
Søkte meg til Ullevål. Håper jeg får plass Er du fra Oslo?