Første legekontroll?

Bringebær

Gift med forumet
Når ringer dere legen for første kontroll? Vet ikke helt når jeg skal ringe for å få time. Med første fikk jeg time i uke 11/12, men nr to i uke 9. Litt tidlig å ringe enda?
Skal også bestille time til tidlig ul før jul, håper på å se et bankende hjerte før jul:)
 
Var i uke 5 sist gang :p
Men var jo med første mann, så var jo ganske spent ;)

Denne ganga venter jeg til slutten av januar, orker ikke mer legekontor nå (vært inn og ut i det siste pga celleforandringer)
 
Var jo ikke mulig å få time før jul til ul, så da venter jeg til uke 12, og har fått time 15. januar:) <3
 
Er jo fint det da :)

Tenker å bestille time etter jul/nyttår, så kan jeg heller slappe av og nyte juletida :)
Fikk kjøkkenet kjørt hjem i dag, så blir nok en uke med skruing her i heimen :p Men da går jo tida også :D
 
Har min første ul i uke 7. 19 des xsmile5
 
Tor jeg venter med å ringe til etter jul. Har hatt to ukomliserte svangerskap tidligere, så hvis d ikke skjer noe, så er det ikke noe å stress med... Er mer spent på hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig...Er jo en del selskapeligheter i jula...
 
Venter til etter uke 12 tror jeg. Men har bestilt tidlig UL den 21. desember, for vi håper å kunne avsløre hemmeligheten på julaften. Da er det betryggende å se at alt er i orden først. :)
 
Venter til etter uke 12 tror jeg. Men har bestilt tidlig UL den 21. desember, for vi håper å kunne avsløre hemmeligheten på julaften. Da er det betryggende å se at alt er i orden først. :)
Ja var det jeg også tenkte, å fortelle det i jula. Her kommer nok magen fort også:/ men som VELT skriver har jeg også hatt to ukompliserte svangerskap bak meg, så krysser alt for at det går bra denne gangen:)
 
Jeg har legetime 3 jan. Men tror ikke de har ul. der..(??) Er det det dere snakker om?
 
Jeg har legetime 3 jan. Men tror ikke de har ul. der..(??) Er det det dere snakker om?
Jeg hat legekontroll 4 Jan, men har også bestillt time hos privat gynekolog til tidlig ul i uke 11-12:) Må betale det selv men syns det er værdt det. Var med de to andre også:)
 
Jeg hat legekontroll 4 Jan, men har også bestillt time hos privat gynekolog til tidlig ul i uke 11-12:) Må betale det selv men syns det er værdt det. Var med de to andre også:)
Oja sånn ja=) Det skjønner jeg! Har lyst til det selv også, se lille nurket=) Tar du 3d, eller vanlig da?
Hvor mye betaler du?
 
Skal på sykehuset når jeg er 7uker ca 17.des da blir det kontroll og ultralyd :) spent.. får ekstra oppfølging pga dødfødsel i mai. Håper såå at det går bra denne gangen.
 
Tenker at jeg ringer på mandag for å bestille legetime før jul. Mest for å få tatt de prøvene som skal tas osv og snakke med legen hvilke følger et svangerskap kan ha på det faktum at rett før jeg ble gravid hadde jeg lette celleforandringer... Også bestilt tidlig ultralyd 7+3 uker på vei 17.desember.
 
Jeg har første time på mandag. For å få vite om jeg virkelig er gravid eller om om 3 forskjellige tester bare tuller med meg :) Og da blir det henvisning til min gyn om ul føre jul :) For å så kopiere bildet og legge det under juletreet til de fleste i familien :) hehe
 
eg ringte Legen idag å bestilte legetime..fikk i begynnelsen av januar...når eg e i ca.uke 8...
 
Oja sånn ja=) Det skjønner jeg! Har lyst til det selv også, se lille nurket=) Tar du 3d, eller vanlig da?
Hvor mye betaler du?
Nei da er det bare vanlig. Vet ikke om de har 3D her. Betaler 900 hos Gyn første gang. skal du ha 3D er det ganske mye dyrere mener jeg:)
 
Back
Topp