Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har min første ul i uke 7. 19 des
Og så har jeg første kontroll hos legen 4. janVar jo ikke mulig å få time før jul til ul, så da venter jeg til uke 12, og har fått time 15. januar <3
Ja var det jeg også tenkte, å fortelle det i jula. Her kommer nok magen fort også:/ men som VELT skriver har jeg også hatt to ukompliserte svangerskap bak meg, så krysser alt for at det går bra denne gangenVenter til etter uke 12 tror jeg. Men har bestilt tidlig UL den 21. desember, for vi håper å kunne avsløre hemmeligheten på julaften. Da er det betryggende å se at alt er i orden først.
Bringebær skrev:Var jo ikke mulig å få time før jul til ul, så da venter jeg til uke 12, og har fått time 15. januar <3
Og så har jeg første kontroll hos legen 4. jan
Jeg hat legekontroll 4 Jan, men har også bestillt time hos privat gynekolog til tidlig ul i uke 11-12 Må betale det selv men syns det er værdt det. Var med de to andre ogsåJeg har legetime 3 jan. Men tror ikke de har ul. der..(??) Er det det dere snakker om?
Oja sånn ja=) Det skjønner jeg! Har lyst til det selv også, se lille nurket=) Tar du 3d, eller vanlig da?Jeg hat legekontroll 4 Jan, men har også bestillt time hos privat gynekolog til tidlig ul i uke 11-12 Må betale det selv men syns det er værdt det. Var med de to andre også
Nei da er det bare vanlig. Vet ikke om de har 3D her. Betaler 900 hos Gyn første gang. skal du ha 3D er det ganske mye dyrere mener jegOja sånn ja=) Det skjønner jeg! Har lyst til det selv også, se lille nurket=) Tar du 3d, eller vanlig da?
Hvor mye betaler du?