Første legekontroll unnagjort

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Da var første legekontroll unnagjort.. "Helsekort for gravide" ble, fylt ut, blodprøveskjemaer ble fylt ut som jeg skal ta imorra og blodtrykket mitt ble kontrollert! Gått fra 170/135 til 135/95 etter at jeg startet på behandling og det er jo kjempebra[:D] Men fortsatt sykemeldt ut måneden for å at blodtrykket skal komme helt til normalen, og er jo på god vei[:D]

Ble også satt fram til 8+5, min egen utregning er 8+1. Legen brukte det hjulet så det stemmer vel. Men er jo usikkert siden syklusen var litt tullete[8D]

Men deilig å ha første kontrollen overstått - alt ble så mye mer virkelig[:D]

Bra at blodtrykket er bedre! Godt å være i gang med kontrollene ja, blir nok en del av de fremover :)

ORIGINAL: toffen

Bra at blodtrykket er bedre! Godt å være i gang med kontrollene ja, blir nok en del av de fremover :)

Ja, regner med det[:D] Deilig å få første kontrollen overstått.. hehe[:D]

Må bare spørre[8D] Legen sa jo at jeg er 8+5 idag ut ifra det hjulet, mens min egen utredning er 8+1.. Hvem ville dere valgt?? Hadde jo vært deilig å ha passert uke 9 imorra da.. hehe[8D]

Har vel en følelse at jeg skal følge min, for det hjulet regner vel ut fra en 28 dagers syklus??

Back
Topp