Første lege/jormortime

Jeg var hos lege for samtale i uke 7, og hos jordmor i uke 10 (hun ville ha meg inn mellom uke 8 og 12). Så skal jeg til 12-ukerskontroll hos fastlege i uke 12. Deretter er det ingenting før OUL. :)

Var hos jordmor i uke 6, og skal i dag til gynekolog/fødsels spesialist. 8 uker nå.:) Blir fulgt opp litt tettere, da jeg har hatt litt komplikasjoner i tidligere svangerskap.

Jordmor uke 9/10
fastlegen uke 12
jordmor uke 15
Tul uke 16 (betaler selc (oul føles så lenge til!)
Oul uke 20

Var på tidlig ultralyd da jeg var 6, 10 og 13 uker på vei. Første svangerskapskontroll hadde jeg på Helsestasjonen noen dager etter siste ultralyd. Neste blir visst i forbindelse med ordinær ultralyd.

Jeg var først i 4+0 bare for samtale, siden jeg mistet i sommer.
Hadde første svangerskapskontroll i forrige uke, i 12+0.
Har TUL på sykehuset (pga alder, fosterdiagnostikk) denne uka, da er jeg 12+6.

Var hos lege 1.svangerskapskontroll i uke 6. Så TUL i uke 10, skal til jordmor i uke 13, TUL igjen i uke 14.

Skal til jordmor når jeg er 12+0. Har kun vært på TUL i uke 10 foreløpig

Tul 6+6
Jordmor 9+4
Tul 11+5
Lege 13+3

Neste blir
Oul 18+4
Jordmor 23+6
Lege 28+3
Og resten er ikke booket ennå.

Var hos jordmor i uke 10 og 13.
Neste blir oul, så jordmor igjen i uke 22.

Var til første svangerskapskontroll uke 12.
Så skal jeg til jordmor uke 15.
Så OUL uke 19.
Lege uke 24.
Som jeg vet til nå:D

Tul hos gynekolog 2/1, var da 7+4.
Tul+blodprøver hos fastlege 9/1, var da 8+4.
Tul hos gynekolog 20/1, var da 10+1.
Første time hos jordmor 12/2, er da 13+3.
Oul 9/3, er da 17+1.

Oi...ja ser eg må bestille meg time:smiley-ashamed00811+0 no...alltid litt treg med sånt..med 1 mann var eg 18 uke på veg før legetimegalskap

Fastlege i uke 6, 9 og 12.
Jordmortime uke 13+3.
Må ny tur til lege nå før 14+0 og så skal jeg til jordmor i starten av mars igjen:)

Var hos legen 11+6, og kommer til å gå hver fjerde uke frem til 23+6, da flytter jeg forhåpentligvis over til det norske systemet så får se hva legen sier der. Har hatt TUL i uke 5, 7 og 11/12 til nå (pga blødninger og ivf). Legen tar også ultralyd på kontrollene.

Hae vært på:
Tul uke 8+4
Tul kk ekstra oppfølging 10+4
Jordmor uke 11+0

Skal på:
Første svangerskaps kontroll lege uke 13+0
Oul uke 17+1
Jormortime uke 20+1
Ekstra oppfølging time kk uke 23

Mer vet jeg ikke ennå

Første hos legen 12+0, så blir det en time hos jordmor i løpet av måneden en gang for å snakke litt om forrige fødsel etc. Har nettopp flyttet, så har ikke vært på helsestasjonen her enda. Neste etter det er OUL 5 mars, før jeg skal ha en kontroll i uke 24. Har ikke noe voldsomt behov for kontroller dette svangerskapet, når alt ser og føles fint ut. Sist var jeg ganske dårlig, og da var det litt godt med oppfølging hos jordmor :)

TUL 7+3 pga IVF, og skal ha første kontroll hos jordmor 10. Februar, da er jeg 11+3. Har bestilt ny TUL når jeg er 13+3 :happy: Kommer ikke til å ha noen svangerskapskontroll hos legen min, da jeg føler det er så upersonlig og hastverk hos legen :p

10+1 hos begge to. Men hadde ul på Rikshospitalet 8+0, siden det er de som har laga den.
Stod på sida til jordmor at hun anbefalte første besøk mellom 6 og 10, så var litt treg,

Jeg bare lurer må man gå til oppfølging hos fastlegen? Ho har aldri ledig timer, og ente med å måtte krangle til meg en hastetime, og jeg går i tillegg til oppfølging hos gynekolog. Holder det å kun gå til gynekolog og jordmor?

Back
Topp