første kontroll!

Lena33

Glad i forumet
hei ville bare si at jeg skal på min første kontroll til lege på tirsdag!har drydd det litt ettersom de sa sist at det ikke hadde noe for seg å komme før uke 10-12....gleder meg veldig, samboer oxo, han er fast bestemt på å være med på alle kontroller[:D]...skal spørre om vi kan få på ultralyd litt tidligere[8D]men vi får kansje ikke det?vil liksom bare få det bekreftet at det er noe der inne......nå som brystene er blitt mindre ømme og kvalmen har dabbet av litt[:-]håper da at den lille fortsatt er i vigør...[&:]sikkert bare unødvendig bekymret, det er bra vi skal til lege snart...hehehe

vad kul før dig!!!
kommer ihåg hur førvæntansfull jag var nær jag skulle på min førsta kontroll[:D]
du kan ju alltid fråga om ultraljudet...du har ju inget att førlora.
lycka till på kontrollen!!!![;)]

nær vi var på ultraljud fann dom ut att jag var i vecka 15 och inte vecka18...men vår lilla prinsessa kom 5 dagar efter det førsta termindatot,så jag kanske var i vecka 18 ændå bara det att bebisen inte var så stor...

da var alle blodprøver og urinprøver tatt[:D]det var deilig og komme igang med kontroller....var meningen jeg skulle snakke med jordmor i samme slengen i går, men hun måtte plutselig ut på fødsel[:D]...så jeg har fått time 5 juli...da er det kansje en mulighet for å få høre hjerteslag[:)]ble så glad i går da legen sa jeg slapp gu...det var gammeldags sa han med et smil...[:D]

vad kul før dig=)
det ær så morsomt att høra hjærtslagen før førsta gången!
nær jag hørde det førsta gången høll jag på att børja gråta[:)]
vilken tur att det in te ær så långt till 5 juli så slipper du vænta så længe=)

Hei på deg...
Jeg skal til jordmor 6.juli,og fikk beskjed på sist kontroll at da får vi høre hjerteslag![;)]
Vi har termin lik dag...Har også fått time til UL- 16.august.
Kunne egentlig tenkt meg det litt tidligere,men da har ho jordmora på sykehuset ferie...

hei ja....så gøy da[:)]har ikke fått høre når jeg skal på ul, men jeg regner med jordmor ordner det neste gang.....få høre hvordan det gikk med deg etter at du har vært på kontroll da[:D]..hva har jordmor sjekket de andre gangene du har vært der?urin og blodtrykk å sånn....har hun kjent på magen din...bare nysgjerrig[8D][:)]

Så moro da. lykke til videre [:D]

Jeg lurer også bare på hvordan dere får lagt inn disse fine bildere som er nederst på sidene deres.
De bordene, og hvordan legges bildet til venstre inn??? har nå prøvd mange forskjellige måter men får det ikke til???

Hei,hei igjen...
Første gangen var det jo sånn "bekreftelse time",da var jeg rett over 4 uker!
Var der igjen da jeg var 8 uker,og da var det urin/blodtrykk/vekt også kjente ho på magen-målte ikke.Men sa at ho kjente livmoren var strekt seg til like over det skambenet.
Og sa da ifra at neste kontroll blir det å høre hjertelyd!!![:D]
Det gleder jeg meg til,det er liksom den første kontakten med den inni der...
Skal prøve å huske...[8|]på å skrive til deg åssen det gikk jeg![;)]
Så får du si ifra du og...

Ang sånn "ticker"...Bare trykk deg inn på en slik,og lag en på siden dems!
Da velger du slev om du vil ha bilde på den eller ikke...
Når du er ferdig kopierer du koden- (Miderste hos lilypie,og mener det er første hos ticker factory...),inn på "min profil".Sett hake ved alltid vis min signatur,og trykk oppdater nederst på siden der. Så skal den være i boks![;)]
For å få bilde på siden, så må ikke bilde være større enn 10kb...Last opp dette på "min avatar",og husk å trykk oppdater i bånn på siden!!![8D]
Lykke til....

var på første kontroll da jeg var 8 uker på vei :) det var d jeg var anbefalt ...

Back
Topp