Hvilken uke har dere første kontroll? Og skal dere da til jordmor eller lege? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Laben for blodprøver uke 8, skal ikke ha time hos fastlegen, bare prøver.
Første time hos jordmor i uke 11.
Ikke tenkt til å bruke fastlegen mer enn til akkurat det jeg må.![]()
Åja, må jeg kanskje en tur til legen først for blodprøver? Tenkte også kun å holde meg til jordmor.

Det ble litt det samme for meg! Uke 7 blir også uka før jul hos meg og da var det helt fullt på min helsestasjon.. så da ble det 2.januar uke 10Jeg har lurt på det samme!
Tenker enten rett før eller etter jul, det blir uke 7 eller uke 10.
Vet ikke hva jeg skal forsøke å bestille, helst uke 7 for å søke om fødeplass tidlig, men fint å vente slik at dersom spiren ikke sitter...
Tror jeg bestiller hos jordmor
Hva tenker du?
Åja drar man før uke 12 til blodprøver?Laben for blodprøver uke 8, skal ikke ha time hos fastlegen, bare prøver.
Første time hos jordmor i uke 11.
Ikke tenkt til å bruke fastlegen mer enn til akkurat det jeg må.![]()
Kan dra før uke 12 ja, jeg tok i uke 8-9 sist også.Åja drar man før uke 12 til blodprøver?

Jeg tenkte å ringe legen denne uken, og håper egentlig at jeg kan ta det meste der hvertfall i starten. helsestasjonen jeg tilhører holder til samme sted som nye jobben, så jeg vet ikke om det kanskje blir litt rart.. (skal mest sannsynlig samarbeide med de i forhold til jobb). Noen som vet om man kan følges opp i en annen bydel enn der man bor? Blir litt tungvint, men slipper da bekymringene rundt Eller overtenker jeg det kanskje?
Var hos legen i dag for noe annet. Fikk satt første svangerskapstime 18. desember! Hun oppfordrer meg til å benytte meg av legen og jordmor om i hverandre! Så jeg tror det blir slik for meg! Har ringt helsestasjonen nå. Hvor lang tid pleier det å ta før jordmor tar kontakt?

Åja! Da venter jeg bare på svar! Er spent på hvordan det blir med oppfølgingen hos jordmorSupert at du har en fastlege som er interessert
Jeg fikk time satt opp med en gang til jordmor, de i resepsjonen valgte for meg siden min gamle har gått av med pensjon.
Åja! Da venter jeg bare på svar! Er spent på hvordan det blir med oppfølgingen hos jordmor![]()
Hører til Hamar ja! Fikk svar at jeg kom til å bli kontaktet av en jordmor Du fikk time med en gang, fikk du det første gang også?Men får du ikke bare time med en gang når du ringer? Du hører til Hamar sikkert?
Hører til Hamar ja! Fikk svar at jeg kom til å bli kontaktet av en jordmor Du fikk time med en gang, fikk du det første gang også?