Første kontroll

Gullgrisens 2gull

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Da var første kontroll overstått og jammen fikk jeg se en sprell levende krabat med bankende hjerte Målt til 8+3, akkurat som mine egne beregninger. Termin 9. januar, de teller visst svangerskapet til 40 uker her. Jeg regner jo allikevel med å gå over siden jeg har vært 13 og 11 dager overtid med de to første. Fikk vite at igangsettelse er mye opp til mor her etter uke 40 så det lover bra. Hadde en veldig god opplevelse med igangsetting sist så skal ikke se bort ifra at det blir det igjen.

Da var første kontroll overstått og jammen fikk jeg se en sprell levende krabat med bankende hjerte Målt til 8+3, akkurat som mine egne beregninger. Termin 9. januar, de teller visst svangerskapet til 40 uker her. Jeg regner jo allikevel med å gå over siden jeg har vært 13 og 11 dager overtid med de to første. Fikk vite at igangsettelse er mye opp til mor her etter uke 40 så det lover bra. Hadde en veldig god opplevelse med igangsetting sist så skal ikke se bort ifra at det blir det igjen.
Gratulerer med bankende hjerte :) Skulle ønske det var sånn her i Norge også..det med igangsetting over termin.

Gratulerer[emoji847]

Gratulerer med bankende hjerte :Heartred
Slike regler synes jeg de skulle hatt i Norge også :rolleyes:

Igangsetting er veldig greit ja [emoji4] Sist var jeg inne på sjekk på Ullevål en torsdag, de strippet meg og dersom ingenting startet av seg selv så fikk jeg time for igangsetting mandag. Jeg møtte opp til timen min mandag morgen og de som tok meg imot nektet nesten å sette meg igang siden jeg bare var 11 dager over og det ikke var fare for barn eller mor... jeg begynte å grine! Bekkenløsning fra helvete og maserier fra uke 34 hadde tømt meg for krefter + at tanken om nok et stort barn kvernet rundt i hodet. Heldigvis var legen som henviste meg på jobb og slo igjennom at jeg skulle bli satt igang den dagen.

Gratulere så mye med bankende hjerte[emoji178][emoji847]

Back
Topp