Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sjekker vel ingenting før vi har gått 12 uker. Jeg har vært til kontroll men legen bare lo og gratulerte megny time fredag 5.Mai
![]()
Jeg skal og fredag 6.Mai5mai er torsdagen, jeg skal nemlig 6mai, og det er fredagen![]()
De sjekker vel ingenting før vi har gått 12 uker. Jeg har vært til kontroll men legen bare lo og gratulerte megny time fredag 5.Mai
![]()
Hos meg sjekket de både urin og tok blodprøver når jeg var 9 uker på vei, så det varierer nok fra plass til plass![]()
Det er vist kommet ny info om at de best finner antistoffer i blodet rundt uke 13. Legen min informerte om det at det var nye retningslinjer når jeg var der forrige uke og at de ikke gjør det lenger så tidlig.
sist svangerskape i 2014 var det mellom uke 9-12.
Det er vist kommet ny info om at de best finner antistoffer i blodet rundt uke 13. Legen min informerte om det at det var nye retningslinjer når jeg var der forrige uke og at de ikke gjør det lenger så tidlig.
Hadde med meg urinprøve til jordmor forrige uke. Hun sjekket den ihvertfall, så det er jo greit å ha medJeg tar med urinprøve for sikkerhetsskyld. Er i et risikosvangerskap så kan hende det kontrolleres mer pga det.
Så rart, kontrollen jeg snakker om var for litt oven en uker siden...
På skrivet til min jordmor stod det at blodprøvene skulle tas mellom uke 8 og 12 som nye retningslinjer. Sist var det ingen og jeg tok alt av blodprøver i uke 6![]()
Ja sånn var det når jeg var gravid sist i 2014 også, mellom uke 8-12, regnet med det nå også siden det ikke står offisielt noen plass, men både min lege og flere andre som jeg har hørt om sier at det er nytt nå, og at det begynte iløpet av 2015![]()
Kanskje det var derfor jeg blingset og var der så tidlig denne gangen?Det er vist kommet ny info om at de best finner antistoffer i blodet rundt uke 13. Legen min informerte om det at det var nye retningslinjer når jeg var der forrige uke og at de ikke gjør det lenger så tidlig.