Første kontroll

Amneris

Flørter med forumet
er i dag!! Litt sent ute siden det har vært juleferie... Er i uke 13 nå. Veldig nervøs. Regner med at legen vil lete etter hjertelyd, tenk om han ikke finner noen. Er ingen grunn til at han ikke skulle gjøre det, men nå har jeg klart å stresse meg opp :P
I mitt forrige svangerskap hørte vi hjertelyd i uke 11, så da bør man vel finne den nå i uke 13? Erfaringer?

er i dag!! Litt sent ute siden det har vært juleferie... Er i uke 13 nå. Veldig nervøs. Regner med at legen vil lete etter hjertelyd, tenk om han ikke finner noen. Er ingen grunn til at han ikke skulle gjøre det, men nå har jeg klart å stresse meg opp :p
I mitt forrige svangerskap hørte vi hjertelyd i uke 11, så da bør man vel finne den nå i uke 13? Erfaringer?

Legen prøvde å lete etter hjertelyd i slutten av uke 13 og fikk beskjed på forhånd om at det var helt normalt å ikke finne det enda så man måtte ikke bekymre seg for det:)

Jeg var på første kontroll da jeg var 11+4 og jordmor hadde ingen problemer med å finne hjertelyd :)

Ikke så mye erfaringer bortsett fra egen dopler hjemme. Med den fant jeg hjertelyden i uke 7/8.

Selv om legen fant den i uke 11 sist, er det ikke sikkert de gjør det nå da. Kommer vel helt an på hvor morkaken ligger osv, så ikke bli for stresset om de ikke finner den ;)

Skal på 2 kontroll i dag :) Håper hun hører etter hjertelyden, hun nevnte at hun skulle gjøre det i dag sist iallefall :) 15+1 i dag.

Så deilig at de fant den :)

Skal til legen snart jeg og, men vet ikke hva slags utstyr hun har.
Har hørt med dopler hjemme da♡

Fikk høre vi også :) 150 slag i minuttet her. Godt å få en bekreftelse på at det er liv nå når symptomene plutselig er borte :)

Sist sv.skap fant legen den i uke 11. Men da jeg var der nå på mandag (11+2) fant han den ikke...Men han sa jo på forhånd at det var slettes ikke sikkert han fant den, og at det for all del ikke begynte å blinke noen rød varmelampe av den grunn:) Jeg har vært så kvalm i dag, så er igrunn ikke bekymret.
Han sa jeg kunne stikke innom til uka så kunne han prøve på nytt igjen da:)

Sist sv.skap fant legen den i uke 11. Men da jeg var der nå på mandag (11+2) fant han den ikke...Men han sa jo på forhånd at det var slettes ikke sikkert han fant den, og at det for all del ikke begynte å blinke noen rød varmelampe av den grunn:) Jeg har vært så kvalm i dag, så er igrunn ikke bekymret.
Han sa jeg kunne stikke innom til uka så kunne han prøve på nytt igjen da:)

Ja! Det er nok ikke noe galt. Min lege i dag var slik: du må love meg at du ikke bekymrer deg hvis vi ikke hører den.

Back
Topp