Første kontroll

Koneogmor

Glad i forumet
Er det flere enn meg som ikke har vært på første kontroll hos legen? Jeg er snart 9 uker på vei. Må kanskje bestille time snart...

Jeg var i uke 8, men det var stort sett papirutfylling og prat om medisiner. Blodprøver må tas rundt uke 12 :-)

Jeg har ikke vært enda, fikk time i uke 12..var visst det som var vanlig nå

Har heller ikke vært hos legen enda, heller ikke bestilt time. Er 9+4 i dag. Tenkte til legen rundt uke 12.

Jeg var på første kontroll 10 uker på vei. Tok blodprøver og fylte ut papirer. Slik jeg har skjønt, så er det noen legekontor som venter til uke 12 med blodprøver. Men jeg tok blodprøver tidligere enn uke 12 med både datteren min og nå.

Jeg skal på kontroll neste onsdag, da er jeg 9+5

Jeg var i uke 6, skal tilbake i uke 11 pga litt høy lever prøve. Men var ikke noe til å bekymre seg for

Jeg har ikke bestilt engang. 10+3

Jeg har heller ikke vært, men har time når jeg er 13+1. Ringte i uke 7 for å høre når de ville ha meg inn. Fikk først time til uke 10, men så rota de det til og jeg fikk ny time senere. Jeg angrer litt på at jeg ikke ringte tidligere. Ante ikke at legen min var såpass opptatt!

Jeg skal på tirsdag, og er da 8+4. Da må jeg ta med urinprøve, og de vil ta blodprøver osv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp