Første kontroll!

Kråkemor

Andre møte med forumet
God mandags morgen! :)

Idag har min kjære ringt legekontoret for meg, og fådt time til første svangerskapskontroll. Iiiik! ♥
Fikk time om litt over 3 uker, så da er jeg nærmere 11 uker på vei.
-Så lenge alt går bra... :)

Har dere vært, eller venter på time?
Hvor langt var/er dere på vei når dere var/skal på første kontroll?

Har første time neste uke. Ta blodprøve og urinprøve! Så lenge jeg var i form var det liten vits at jeg kom før:) bare kvalm og ekstrem trøtt.

HAr faktisk ikke bestilt med noen time ennå jeg. Men gjør det vel nå snart tenker jeg. Så blir vel en eller annen gang mellom uke 8-12 som er vanlig. 

Skal til lege på fredag, men får nok ikke fullverdig kontroll - bare henvisning til ul :)

Jeg skal neste mandag, da er jeg 8+1. de ville ha meg inn til kontroll da:)

Jeg har vært i dag. 8+0. Tok blodprøver og sjekka urinen. Ho skreiv også helsekortet slik at vi hadde det klart :) Jeg fikk ny time om en mnd, når jeg er 12 uker. Tror det er veldig variert på hvor ofte de vil ha folk inn på kontroller.

Spennende:)

Burde sikkert bestille, lang ventetid hos min lege. Sist var jeg i uke 12. Tenkte å bestille både lege og ul til samme uke:)

Skal inn når jeg er 11+2 (11+6 etter legens beregning, men han tok utg.punkt i 28-dagers syklus). Gleder meg, er jo veldig spennende når det er første gang synes jeg :)

Jeg skal inn når jeg er 12+3 :) Synes det er helt greit å vente litt med det, så lenge kvalmen holder seg på det stadiet den er nå (er 8+2 i dag).

Jeg fikk første time når jeg er 12+1.

Back
Topp