Første kontroll time

Anita74

Forelsket i forumet
Ja, da var jeg på første kontroll i går.  Var ikke så mye hun kunne si eller gjøre i forbindelse med min redsel fordi jeg hadde en SA i januar. Men jeg ble godt tatt imot, målt og veid, og stukket i armen for blod prøve.  Det som var litt festlig, var at jordmoren jeg var hos var selv høygravid..[:D] 

Jeg fikk masse brosjyrer, men best av alt, så fikk jeg helsekortet for gravide.  Blir liksom litt mer virkelig når det ligger i veska[:)]   Sist jeg var gravid, mistet jeg før jeg fikk helsekortet. 

Får jo bare satse på at det går bra denne gengen 

Hei, så morsomt vi har termin samme dag vi da kanskje. Jeg og er 4 uker og 4 dager idag...spennende.
Så tidlig dere har vært på kontroll da, jeg skal ikke før 10 april jeg..hmmmm bør jeg gå tidligere????

Håper vi kan bli bedre kjent med hverandre og hjelpe, støtte hverandre under en spennende tid i livet vårt.
Jeg er allerede kvalm(kaster ikke opp) og har ømme bryster, sprenger mest om kveldene.

Lykke til jenter[;)]

Hei.

Jeg ba om en time nå så tidlig, fordi jeg hadde en SA i januar og er litt bekymret.  Men det som skjer det skjer.. 

Må bare håpe at alt går bra denne gangen..

Men nå akal jeg heller ikke tilbake før i uke 24.  Men jeg kunne bare ringe å få time hvis jeg trengte det..

Tusen takk for det Lillemor82. 

Håper og satser på at det går bra denne gangen..[:)]

jeg fikk egentlig min første kontroll 19 april.. Fant ut at jeg ikke var tolmodig nok, så jeg fikk byttet den til 23mars istedenfor :P

Ble tatt blodprøver av, vekt og høyde ble målt og blodtrykket...

Deretter ble jeg sendt videre til gynekologen for å ta ultralyd. Så jeg fikk vite terminen.

Var også veldig redd for SA siden jeg har hatt det før, men gynekologen sa at alt var helt fantastisk, så jeg er ikke bekymret lenger :)

Trodde jeg skulle dø når jeg så den bittelille baby'n min på skjermen. Og når jeg så at hjertet slo!

Ultralyd er noe av det beste i hele verden! tihi

Milussi

Back
Topp