første kontroll idag <3

Finnsikkemer

Forumet er livet
da er graviditeten bekreftet :)
leverte urinprøve - den var fin. veide meg - og gått opp noen kg alt :/ også tok hun kreftprøven.. skal tilbake på tirsdag til uka for å ta blodprøver da det var litt hektisk der idag :) så da er ting i gang :) satt opp ny time om 4 uker og da skulle vi høre om vi hørte hjerte <3 spennende :)
 
Så gøy! :) Vi skal i morgen, faktisk samboer som er mest ivrig (han skal være med).
 
ja :) og hun fylte ut søknad om ul i uke 17-19 :) wiii.. så da er den sendt til sykehuset :) har en følelse av at dette svangerskapet kommer til å gå fort!!!
 
Å, så gøy! :)
Gleder meg til å komme igang jeg også! :) Spennende om du får hørt hjertelyden! ;)
 
hørte hjerte i uke 9 forrige gang. var så utrolig å høre <3
 
Oi, ja det var tidlig :)
Vi skulle høre da jeg var 12 uker, og da kunne vi ikke høre den. Ikke fant hun livmor heller. Da trodde vi jeg hadde mista (hadde blødd og), så ble sendt til gyn. Men der var en sprellende baby :)
Så lurer på hvordan det blir denne gangen :)
 
Så kjekt :) Jeg skal til legen i morgen, så får vi se om hun setter igang hele "svangeskapspapir/prøver" mølja da, eller om det må vente til neste gang ;)
 
sprøtt å plutslig gå rundt med di papirene i veska igjen! hihi <3
 
Ååååh så moro da :) Jeg var på min 2 i dag :) Bt har alt begynt og stige :( Så hun sente henvistning til hjerte pol.... Om fredag sendte hun henvisning til tidlig ul <3 Så innen 14 dager skal jeg få se lille mirakel <3
 
Ååååh så moro da :) Jeg var på min 2 i dag :) Bt har alt begynt og stige :( Så hun sente henvistning til hjerte pol.... Om fredag sendte hun henvisning til tidlig ul <3 Så innen 14 dager skal jeg få se lille mirakel <3


så kjedelig :/ men da får dere ihvertfall skikkelig oppfølging og ul <3 hun målte faktisk ikke bt mitt.. hmm.. men gjør det nok neste gang :)
 
Jeg har første kontroll på fredag, er spent på hva han sier i forhold til videre oppfølging. Jeg har snakket med jm min og hun sa jeg kunne få første kontroll hos henne mellom uke 12-16 alt ettersom hva jeg følte meg konfortabel med
 
masse lykke til da :) håper du får den oppfølgingen du trenger :)
 
Back
Topp