Første kontroll i uke 15

Darlima

Flørter med forumet
Er ikke det veldig sent?

Først fikk jeg time 21 mai. Så fikk jeg brev i posten ny time 21 juni. Rakk ikke ringe dem før jeg fikk nytt brev, der har jeg fått ny time 10 juni...

syns da det var veldig seint.. Når jeg snakka med kontordama der forrige uke, ville de ha meg inn på kontroll i uke 12 senest uke 13...

Blir veldig knapt når de skal sende henvisning til ul.. Vanlig med første uke 8-12. Jeg syns min var sein når jeg var 12+2..

Oj, det hørtes jo noe sein ut ja! Mener også første Skal være mellom 8-12. Eg var 12+4...

Jeg fikk også beskjed om mellom uke 12 og 13. Det hadde visst sammenheng med noe blodprøvegreier som er mer nøyaktige da og at mange sykehus ikke vil ha søknader om fødeplass før vi er over i uke 13. Gravide sniker i køen uansett dersom det skulle være noe, så jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg.

legen min sa at alle blodprøvene og slikt bør tas mellom uke 10-13, så burde I alle fall sjekke ut det kanskje!?

Jeg ringer igjen jeg :)

Hjalp å snakke med kontordama... ja det var alfor lenge til :) er jo 12+4 idag :) fikk time nå, men er på jobb, så fikk mandag kl 0845. Im happy :)

ul time ordner jeg selv. Så det kan jeg få når jeg vil :)

Back
Topp