Første kontroll hos jordmor?

Ponyta

Elsker forumet
Har litt lyst til å ha første kontroll hos jordmor i uke 12 . Kan de også søke om fødeplass og ta alle blodprøver som man skal ta?

Fødeplass kan hun nok søke om, men prøver må du til lege for... Jeg skal til lege neste uke, og til jordmor når jeg er 16 uker... :) kommer til å bruke bare jordmor etter det!

Logisk det. Da blir det legekontoret første kontroll i uke 12 og snille jordmor som bryr seg og kan mer enn fastlegen. (Fastlegen er veldig snill han og) ;)

Har litt lyst til å ha første kontroll hos jordmor i uke 12 . Kan de også søke om fødeplass og ta alle blodprøver som man skal ta?

Her tror jeg jordmora kan sette opp time på labben.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Man kan gå til både lege og jordmor samtidig om man ønsker, kommer an på hvilket behov man har.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Her jeg bor har di et prosjekt gående der gravide skal tidlig inn til jordmor. Så jeg har time hos jordmor neste torsdag. Da er jeg 8+2. Så er det legen torsdagen etter for blodprøver

Jeg skal bare gå til jordmor, bortsett fra blodprøver og det jeg MÅ til legen for. Første kontroll hos jordmor neste uke, da er jeg 6+4 :):)

❤ alle gode ting er tre ❤

På helsestasjonen jeg gikk sist tok de blodprøver, så kan jo hende de gjør det der også? :)

Her sier de annen hver gang . Får se hva jeg velger å gjøre. Får ny fastlege i oktober (turnuslege) hvis jeg ikke liker henne så går jeg til jordmor

Back
Topp