Første kontroll gjennomført

Hønemora89

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Septembergull'17
Da har jeg vært på første kontroll, kjempegøy! Jeg var hos den søteste jormora :) hun forsøkte å finne hjertelyden, men hun fant den ikke, men det er jeg ikke bekymret for i det hele tatt:) jeg er jo bare 9+1! Hun kjente livmora, og mente den kjentes normal ut. Fikk masse brosjyrer og gøy som jeg kan lese i :) blodtrykk, urin, hb og alt var fint! Nå har det lissom gått litt mer opp for meg og jeg er så glad :D

Det er kjekt når man liker jordmor;) eg får samme som sist:) heldigvis:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så koselig! Jeg tenkte å prøve å gå til jordmor på kontrollene heretter, har hørt mye positivt om det:) Klarer du selv å kjenne livmoren over symfysen? Jeg er 3 uker lenger enn deg, og er veldig usikker på om det er den jeg kjenner, eller om det bare er innbilning.

Fra mobil.

Så koselig! Jeg tenkte å prøve å gå til jordmor på kontrollene heretter, har hørt mye positivt om det:) Klarer du selv å kjenne livmoren over symfysen? Jeg er 3 uker lenger enn deg, og er veldig usikker på om det er den jeg kjenner, eller om det bare er innbilning.

Fra mobil.
Hmm, nei. Jeg gjør nok ikke det selv ;)

Så kjekt at du hadde en fin opplevelse da :-) Vet ikke om jeg skal gå til jordmor denne gangen, klarer ikke bestemme meg helt. Jeg skal på kontroll om 13 dager, spennende :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kem får du (Navn) ?Ska du og gå der nede i byen m Arkaden? :)

Venter en liten i februar ❤️
Alle i Stavanger går til arkaden:) Hildur heter mi jordmor:) hærlig dame:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Back
Topp